Trenger litt oppmuntring i dag...

Redhead

Førstegangsmamma
Hei jenter. Jeg er 5+1 i dag. Har ikke hatt så sterke symptomer hittil, men litt ømme bryster, dårlig matlyst, småkvalm og trøtt innimellom. I dag føler jeg meg helt fin, og det bekymrer meg.. Synes brystene er blitt mindre ømme også. Grunnen til at jeg bekymrer meg er mitt forrige svangerskap da jeg i uke 9 også la merke til avtagende symptomer. Da fant de ut på sykehuset, 2 uker senere, at jeg hadde hatt en MA på det tidspunktet. Nå er jeg redd for at det samme er i ferd med å skje igjen. Noen andre som har erfaringer? Tips? Trøst??
 
Jeg er i uke 9+2 nå, og har hatt symptomer annenhver dag syns jeg.. De kommer og går når de føler for det! Ikke bekymre deg så altfor mye.. Prøv å slapp av, så skal du se at du angrer på at du savnet symptomene dine når kvalmen slår inn igjen :) Krysser fingrene for at dette går bra!
 
Takk, du har sikkert rett. Prøver å ikke være så bekymret, men lettere sagt enn gjort;)
 
Sender deg en klem jeg :smiley-angelic003
 
Takk, du har sikkert rett. Prøver å ikke være så bekymret, men lettere sagt enn gjort;)

Det forstår jeg, og man er jo fryktelig bekymret for at det ikke skal gå bra selvfølgelig.. Mine symptomer slo inn for fullt i slutten av uke 6, og jeg har ikke vært skikkelig våken siden :)))

Gi det i alle fall et par uker til å se hva som skjer, du kan jo alltids ringe å få en veldig tidlig ul for å se at det står greit til....
 
Dette går bra!:)
Klem
 
Takk, jenter! Jeg har en CB med ukesindikator liggende - forhåpentligvis viser den 3+ i morgen. Må vel ellers bare se det litt an, ja..
 
Sender deg en klem, er forferdelig tungt å gå slik og være usikker!
*klem*
 
Back
Topp