Trenger litt oppmuntring i dag.........

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hei alle sammen :)
I dag greide jeg ikke holde meg lengere og MÅTTE ta en test da jeg sto opp... *Negativ*
Det er enda 3 dager til IKM (Søndag), men tror dere det er en sjanse for at jeg kan få ett postivt svar iløpet av helgen alikevell?? Jeg blir rett og slett litt sliten og deprimert av denne prøvingen...... Om det ikke går denne gangen, må vi vente i 2(!!)mnd til - pga samboers jobb. TEIT!

Brukte RFSU-testen som "liksom" skal kunne brukes 1 uke før forventet mens... Noen andre som har brukt den før forventet mens med "feil" resultat?

Jeg føler meg skikkelig rar i kroppen om dagen... Vondt og murring nederst i magen, avogtil litt stikkninger, småkvalm og en vanvittig luktesans.... Kan alt dette bare være innbilning?

Håper noen kan svare med og gjøre dagen litt bedre :)

Jeg har dårlig erfaring med rfsu test. At den viser negativ når den skulle vært positiv.

Jeg ville ventet noen dager over ikm før du tester igjen for visst du er en av de som produserer hcg seint så er det god sjanse for at den er falsk negativ om du skjønner :) Jeg skjønner deg veldig godt med prøvingen. Denne gangen når vi kan teste så er jeg på tur med color line båten så jeg kan på en måte "glemme" det litt :)

Takk :)
Ja, jeg får vente litt og se det litt ann tenker jeg, prøve å glemme det litt... *prøver iallefall*

Har en del "krampelignende" tak nederst i magen i dag.... håper det ikke er mensen som er på vei..

o_O:rolleyes:

Krysser fingrene for positivt svar i løpet av helgen. :)

Kanskje du kan prøve den DocMorris-testen som de selger på apoteket, den er visst veldig sensitiv har jeg hørt.

Krysser fingrene for deg! Jeg har opplevd at det kan være skummelt å teste tidlig. Fikk svak positiv graviditetstest 11 DPO (testet med billigstrimmel og CB). 13 DPO og 14 DPO var streken veeeeldig veldig svak, skyggestrek-aktig (testet med 1 billigstrimmel og 2 RSFU). Trodde jeg hadde mistet jeg. Testet på nytt 16 DPO og 17 DPO og da var alt som det skulle være med sterk strek. Er 18 DPO idag og føler meg veldig gravid. =) Ja jeg har testet mye! =) Jeg oppdaget også at når graviditetstestene ble så svake 13 og 14 DPO ble noen billige eggløsningstester positive. Disse var ikke positive 11 DPO. =) Merkelige greier, men konklusjonen min er at man ikke bør stole på resultatene før tidligst dagen etter forventet mens.

Takk for tilbakemeldinger damer!! :) Jeg HÅPER veldig på å kunne tilbringe de neste 9 mnd her inne sammen med dere! :) :)

Har også brukt RFSU sine tester, har slått ut svakt positivt 11-12 dpo for min del. Langt i fra en uke før forventet mens. Lykke til - håper du får svaret du ønsker!

Krysser fingrene for deg :) Men skjønner ikke hvorfor en ikke bare tar en digital test istedenfor å bekymre seg sånn. De er relativt sikre dagene før IKM!

Krysser fingrene for deg, håper for din (eller deres) del at det er en liten svømmer som har funnet frem;)

Jeg hopper litt fra et annet forum:) Men når jeg nå ble gravid testet jeg med rfs etter positivt resultat med clearblue og rfs viste kun en skyggestrek. Idag har jeg en datter på 8 uker:) Så rfs funket dårlig hos meg... Jeg testet da også etter IKM.. Lykke til:)

Jeg har aldri fått en positiv RFSU test, selv om jeg er/har vært gravid. mens både billige og dyre tester har slått ut med en gang.. testa positivt 3+3 denne gangen.. Hadde (har) samme symptom som deg!! :D

Ja, har du testet mer? Jeg har også dårlig erfaring med rfsu sine tester! Det er rett og slett lureri at de annonserer at den er tidlig og en uke før forventet mens osv. Når alle andere tester slår ut mye tidligere og tydeligere!!

Hei! Jeg testet i går morges også *negativ* Tr skulle kommet i dag, men har ikke kommet enda..... Så dette begynner å bli spennende!! Men tørr ikke håpe... Har egentlig innstilt meg på at jeg får vente til neste mulighet.. Fortsatt mye smerter nederst i magen og noe som minner mye om kramper.... xsmile9

Spent på hvordan det går! Jeg bestllte billigtester på nettet jeg. Den ble svak positiv allerede 10 dager etter eggløsning :) testa dagene etter også, og da ble de sterker og sterkere :)

Kjøp deg en cb med "gravid/ikke gravid" !! ;) Har selv kjøpt billigtester på nettet som jeg skal prøve etterhvert, men skal ha en cb om TR ikke kommer dagen den skal tilfelle! :D Lykke til !! Håper du får positiv!

:p Ja, dette er MEGET spennende. Har enda ikke fått TR, spotter litt i dag.... Så håper virkelig ikke det er TR som er like rundt hjørnet.. Noe merkelig fordi min syklus pleier å være presis..
Skal kjøpe meg enda flere tester i dag, som jeg planlegger å bruke i morgen om ikke tanta kommer iløpet av dagen. Jeg trenger bare ett svar... grubler og grubler.

spennende..krysse fingrene for deg..:-)

Back
Topp