Hei!
Samboeren min og jeg har ikke prøvd så lenge, siden desember 2021, men det føles alikevel såå altfor lenge ut. Vi er inne i vår femte måned og jeg kjenner både frustrasjon og irritasjon.
Jeg loggfører hver menstruasjon i appen Flo, hver krampe, trøtthet etc. Tar eggløsningstester, vi har samleie før, etter og i eggløsningsperioden. Kjenner meg sliten mentalt.
Jeg er nok bare utålmodig, men trenger sårt noen oppmuntrende ord / tips / råd..
Samboeren min og jeg har ikke prøvd så lenge, siden desember 2021, men det føles alikevel såå altfor lenge ut. Vi er inne i vår femte måned og jeg kjenner både frustrasjon og irritasjon.
Jeg loggfører hver menstruasjon i appen Flo, hver krampe, trøtthet etc. Tar eggløsningstester, vi har samleie før, etter og i eggløsningsperioden. Kjenner meg sliten mentalt.
Jeg er nok bare utålmodig, men trenger sårt noen oppmuntrende ord / tips / råd..
). For min del jobber også mannen borte annenhver uke,så vi kan av den grunn "miste" mange pp fordi vi rett og slett ikke har sjans til å treffe. Jeg tenker også at vi må prøve å snu tankegangen litt og se på de positive sidene de gangene det ikke går, feks. da kan du drikke vin, du kan spise all mulig mat, osv. Mange har skrevet gode lister i dagbøkene sine. Sist jeg ble gravid skjønte jeg ikke el-tester, og hadde bare sex i det jeg trodde var i midten av syklusen. Denne gangen har jeg tracket alt og tester osv.. vet ikke om jeg burde heller slappe av og kutte det ut. Vi har jo sex når mannen er hjemme,og når han ikke er her og jeg tilfeldigvis har el -ja, det er det ikke sjans likevel. Vet ikke om dette var oppmuntrende, men vertfall litt om vår situasjon - og mine tanker.
God klem