Trenger litt meninger her!

Jeg hadde gått for bare rosa, fordi tre forskjellige farger hadde vært for mye.

Skulle det vært rosa&oransje, så vet jeg ikke helt hvilken farge man kan ha på veggene... Hvit er nøytral, men gøyere med en farge. Klarer ikke å komme på en farge som matcher i den farta :)

Jeg synes den bare rosa var finest.. men likte også hele senga bedre siden det var sklie på.. men det hadde kanskje ikke noe å si.. 

Likte også best den rosa
Jeg har samme farger i hodet til snuppa sitt rom - har kjøpt tapet med rosa og lime-striper, og skal male ene veggen lime (eller - litt dus lime, kanskje...).

Oceania skrev:
Jeg synes den bare rosa var finest.. men likte også hele senga bedre siden det var sklie på.. men det hadde kanskje ikke noe å si.. 

Sklie skal hun ha uansett, deter bare trekket jeg lurer på. :)

Jeg synes det Rosa var finest :)

Men kan ikke leggingen finne på å bli ett makkverk om du skal legge de på en sklie??
Ser for meg at det blir mere leking enn soving, værtfall her i huset da sklie er det kuleste han vet...

rosa og orange likte jeg aller best :) 

Rekekreke skrev:
Jeg synes det Rosa var finest :)

Men kan ikke leggingen finne på å bli ett makkverk om du skal legge de på en sklie??
Ser for meg at det blir mere leking enn soving, værtfall her i huset da sklie er det kuleste han vet...

Det kan det helt sikkert, men da skrus sklien ned, og havner på loftet. ;)

Likte best det i rosa og oransj jeg.. Så ville jeg hatt hvite eller rosa vegger :)

LilleS skrev:
Likte best det i rosa og oransj jeg.. Så ville jeg hatt hvite eller rosa vegger :)

Ah.. Ikke si det nå da! :p

Nå kjøpte vi nettopp umalte veggplater til rommet i går istedenfor ferdigmalte hvite, fordi jeg tenkte hvitt ville bli litt kjedelig på ett barnerom (spesielt siden møblene blir hvite.) Så jeg NEKTER og male rommet hvitt! :p Jeg skulle nok bestemt meg for seng først ser jeg.. :p

Back
Topp