Trenger litt kjapt svar

someone

Elsker forumet
Kjapt spørsmål fra søsteren min på tlf:

Sønnen hennes på snart 4mnd har akkurat spist "utvannet" grøt, deretter sovnet han ganske fort før han fikk melk, gjør det noe? Hun har fått beskjed at det kan være farlig å legge han for natten rett etter grøt???

Farlig er det nok ikke. Men er jo aldri bra og legge seg rett etter mat. sånn er det for voksne og...SÅ det går nok veldig bra ;)

Har jeg aldri hørt noe om jeg iallefall. Mi fikk velling og rett i seng etterpå, om hun sovnet etter måltidet, eneste er at jeg rapet henne først.

Farlig er d vel neppe, men det er lettere at fastere føde setter seg i halsen en melk ville gjort. Så jeg hadde fulgt litt ekstra med at han ikke gulper.

I allefall d jeg har hørt og kan ikke dokumentere.. bare så d er sagt!

ORIGINAL: Kineblomst

Farlig er det nok ikke. Men er jo aldri bra og legge seg rett etter mat. sånn er det for voksne og...SÅ det går nok veldig bra ;)

herlighet nei selvfølgelig er det ikke farlig. hvorfor i himmelens navn skulle det være det? de fleste unger sovner etter de har fått mat, både fast og flytende.

her så fikk ungene grøt velling og rett i seng , guttungen fra han var ca 3mnd og jentungen fra ho var rundt 8mnd

Back
Topp