Trenger litt ideer fra dere nå?

cathkal

Gift med forumet
Har et bitte lite kott rom innenfor loftstua som jeg tenkte bruke til et slags lære/ lese rom for guttene våre[:D]
Har liksom ikke annet vi trenger bruke den lille plassen sin.

Jeg tenker ha en magnet\ krittavle på ene veggen med bokstaver og tall.
Noen hyller i fine farger fra Ikea med bøker.
Madrass på gulvet med en knall farge på
Så male en stor kasse sambo laget på skolen i en knall farge ( men vet ikke hva som skal være oppi)[:D]

Men har dere tips til mer jeg kan ha der inne som er lærerikt?

dytter

Ingen?

pusslespill?

ORIGINAL: inamaria

pusslespill?

Takk takk:) det kan jeg ha med!

momoryspill [:D] når jeg jobba i barnehage var det en slager. de ELSKET å spille memory!

momoryspill [:D] når jeg jobba i barnehage var det en slager. de ELSKET å spille memory!

Ja det satt jeg nett å tenkte på:)
Har jobba i barnehage mye selv, og de er populært ja:)

hvis eller når de blir store nok til å ikke spise/putte i munnen kan også perler med perlebrett være gøy.. det var populært blandt både gutter og jenter i bhg[:)]
en form for "læring" i det også, for de trener jo motorikken og konsentrasjon [:)]
hadde mye om sånt i barne og ungdomsarb.fag [:)]

går også an å ha en "hobbyboks" med lås på, som de kun kan bruke med dere i nærheten, hvor dere har piperensere, isoporkuler, "øyne", maling, fjær, konfetti, små scrappeblomster, lim, sakser, glitter osv [:)]
kjempestas at de kan lage pynt og gaver, hjemmelagde kort til bursdag og jul ol. [:)]

hvis eller når de blir store nok til å ikke spise/putte i munnen kan også perler med perlebrett være gøy.. det var populært blandt både gutter og jenter i bhg[:)]
en form for "læring" i det også, for de trener jo motorikken og konsentrasjon [:)]
hadde mye om sånt i barne og ungdomsarb.fag [:)]

går også an å ha en "hobbyboks" med lås på, som de kun kan bruke med dere i nærheten, hvor dere har piperensere, isoporkuler, "øyne", maling, fjær, konfetti, små scrappeblomster, lim, sakser, glitter osv [:)]
kjempestas at de kan lage pynt og gaver, hjemmelagde kort til bursdag og jul ol. [:)]

Tusen takk fo mangen fine tips,det skal jeg ta med meg.
Det som er domt er at dtt rommet er veldig lite og ikke plass til så mye bord å stoler.
Men de har jo såverom utenom som vi kan gjøre noe spennende utav[:D]

Back
Topp