trenger litt hjelp...

Flyvende møllkuler

Elsker forumet
har vært og kjøpt meg veet varm voks.. og hun damen som solgte meg den sa at den kunne brukes på intim områder, men leser på bruksanvisningen at den ikke skal brukes der.. men den kan brukes til å vokse bikinilinjene...
men hva skjer dersom jeg bruker den der alikevel??

Hmm.. Du KAN rive med litt av huden.[&:]

JEg hadde ikke tatt sjansen.. Bikinilinje er en ting, men brazilian tror jeg at jeg hadde overlatt til noen profesjonelle.[8D]

hvor mye koster det da evt?? litt lite penger og veldig lei av å shave [8D]

Er det ingen hårfjerningskremer man kan bruke der nede? SÅnn man bare skyller av? Husker jeg brukte sånn på leggene før hvertfall.

ORIGINAL: Flyvende møllkuler

hvor mye koster det da evt?? litt lite penger og veldig lei av å shave [8D]

Troooor det koster ca 4-500 kr. Litt avhengig av hvor du bor.. Jeg har snakket med ei som driver med dette profesjonelt, og hun sier at det ikke er så enkelt å gjøre riktig som det kan virke som.

ORIGINAL: Badeand*

Er det ingen hårfjerningskremer man kan bruke der nede? SÅnn man bare skyller av? Husker jeg brukte sånn på leggene før hvertfall.

har kun brukt det på leggene.. og jeg var ikke fornøyd. fikk ikke med alt håret og det brant som f på leggene mine. ble og plaget av røde prikker og veldig sår hud så det tør jeg ikke prøve på et av de mest sensetive områdene :P
ønsker jo igrunn at håret skal holde seg vekk en stund da..

Back
Topp