Trenger litt hjelp

Vinterdrøm

Glad i forumet
Tok en test i morges, jeg vet tidlig, men jeg er helt merkelig i kroppen. Skikkelig øm i underlivet, på grensen til smertefullt. Føler av og til at jeg ikke greier å stå helt oppreist. Testen, jeg vet ikke helt, kunne skimte en strek.. Jeg har 3 barn fra før, men har aldri hatt det slik før. Kanskje det er fordi jeg nå er eldre??? Jeg er så øm at det gjør vondt hvis bukselinnngen strammer. Er det noen der ute som kan svare meg på om dere har hatt det slik?
 
Testen tenker jeg ikke så mye på nå, siden den var svak, svak..
 
skal du ha EL,eller tr snart?nei har ikke vært borti nå sånt,annet ved tidlig i graviditet..merkelig...vises streken på testen for andre?[;)]
 
Jeg venter mensen om 5 dager.. Liker ikke dette noe særlig. Det gjør skikkelig vondt dette. Om jeg hoster, kjenner jeg det i høyre side (eggstokk)
 
kanskje du er gravid?er dere i prøvingen?men om du så en strek så er det jo mulig at du er gravid...og at streken blir sterkere jo nermere ikm du blir
 
Ja, vi har lyst på et barn... Og har vel satt alle kluter til denne gang. Er vår første pp. Vi var så heldige at vi var i syden under EL - så vi hadde god tid for å si det slik.
 
Får vel bare vente å se.... Har en slik tyngdefølelse der nede, akkurat som jeg har hatt 14 egg som har stått parat, he he he.
 
Jeg hadde det som deg, og jeg var gravid. [:D]
 
O la la lala, sier jeg!!!!!! Tar ny test på mandag, så får vi se. Ha en riktig fin lørsagskveld alle sammen
 
Hei Vinterdrøm!
Jeg har også testet tidlig nå og fått svakt positive tester. Noen negative også, men noen er kanskje mer sensitive enn andre.. Ser du ligger to dager bak meg på syklusen din.. Vent to-tre dager og test igjen, siden HCG-nivået dobles hver andre til tredje dag.

Får krysse fingrene for at vi begge blir medlem av Januarklubben [:)]
 
Back
Topp