trenger litt hjelp??

ronjas mamma

Gift med forumet
har ei vennine som fikk satt inn 2 egg på onsdag for 6 dager siden.. og idag begynte hun å blø, hvordan tolker man det?? er alt håp ute.. synes det var rart hun begynte å blø så tidlig, er sånn ca som vanlig mensen.. ?? kan det være det ene egget? festeblødning?
Har prøverørsbarn selv men dette synes jeg var rart at blødningen kom så tidlig.. hva tror dere?

kanskje jeg kan spørre på en annen måte i håp om flere svar.. dere som har hatt mislykket forsøk nårtid kom TR ?? selv fikk jeg sånn ca på den 14 dagen etter innsett begge mine mislykkete forsøk, derfor synes jeg det er rart den kom så tidlig å vennina mi..

Jeg fikk Tr ca på dag 13-14 etter innsetting.
Men jeg blødde ingenting før det.

Håper spiren sitter på venninnen din. [:)]

Fikk tr på testdato på mitt feske forsøk og ca. en uke etter testdato på mitt første fryseforsøk.

Ho var ikke veldig overstimulert da? Har ho hatt vondt i magen i ettertid?
Syns det var merkelig med en blødning 6 dager etter innsetting[8|]

Ettersom det høres ut som hun blør skikkelig er jeg forvirret, hun kan ikke få mensen så tidlig når hun tar progrestrontilskudd også. Er det brunt eller friskt blod, det kan jo være rester som kommer ut etter at hun hadde egguttaket sitt bare at det tok tid før det kom ut, men da bør det vel være brund - gammelt blod, dersom friskt så bør hun nok ringe fertilitetsklinikken sin og spørre om en sjekk av dette.

Back
Topp