Trenger litt hjelp

Lille tomat

Andre møte med forumet
Vi blir ikke enige om navn, og jo mer vi tenker og snakker om det, jo mer misliker jeg alle navn :inpain:

Vi hadde 4 alternativer:
Elvira
Eileen
Felicia
Tomine

Samboer har nå fjernet Elvira og Tomine, og vil helst ha Eileen. Jeg er ikke så veldig fan av Eileen, og trenger et nydelig navn foran Eileen for å kunne vurdere det :laughing002

Det er nettopp der jeg trenger hjelp. Noen gode forslag til navn som passer foran Eileen? :joyful::dummy1:
 
Er veldig dårlig på navn, men kan gi deg tips til navn jeg liker til å ha fremfor Eileen. Rikke, Helle, Ida, Ada, Amalie, Karen, Silje, Felicia. Finnes sikkert et helt ton navn til som er fine sammen med Eileen. Jeg ville skrevet ei liste med alle jentenavn dere kommer på å prøvd å satt det sammen med Eileen. Gjorde det med vår gutt. Og kom på endel navn jeg i utgangspunktet ikke husket eksisterte. Så feks Ailo ble plutselig et alternativ som på en måte kunne funke sammen med vårt mellomnavn som egentlig kun passer alene
 
Vi blir ikke enige om navn, og jo mer vi tenker og snakker om det, jo mer misliker jeg alle navn :inpain:

Vi hadde 4 alternativer:
Elvira
Eileen
Felicia
Tomine

Samboer har nå fjernet Elvira og Tomine, og vil helst ha Eileen. Jeg er ikke så veldig fan av Eileen, og trenger et nydelig navn foran Eileen for å kunne vurdere det :laughing002

Det er nettopp der jeg trenger hjelp. Noen gode forslag til navn som passer foran Eileen? :joyful::dummy1:

Synes Eileen er kjempefint, men vet at det er helt håpløst å stave. Alle som heter Eileen, eller Ailin, eller Aileen osv må alltid stave det, og alle vokalene forvirrer folk. Men det låter veldig bra! Har ei i slekta som heter Aileen, og ei annen som heter Eileen som jeg er frivillig med, og det tar alltid 5-10 minutter hver gang noen skal skrive ned navnet deres.

Et litt enklere fornavn støttes dermed! Og så Eileen som mellomnavn :)

Mine forslag (gå for kort og godt):
Anne
Anja
Juni
Janne
Mari
Mona
Maia
Nelly
Ninni
Kine
Tine
Tea
Tone
Synne
Signe
Liva
Gun
 
Ida Eileen
Ada Eileen
Nora Eileen
June Eileen
Synes generelt at navn som slutter på a passer godt foran
 
Sarah Eileen
Vida Eileen
Ella Eileen
Sandra Eileen
Angelica Eileen
 
Synes Eileen er kjempefint, men vet at det er helt håpløst å stave. Alle som heter Eileen, eller Ailin, eller Aileen osv må alltid stave det, og alle vokalene forvirrer folk. Men det låter veldig bra! Har ei i slekta som heter Aileen, og ei annen som heter Eileen som jeg er frivillig med, og det tar alltid 5-10 minutter hver gang noen skal skrive ned navnet deres.

Et litt enklere fornavn støttes dermed! Og så Eileen som mellomnavn :)

Mine forslag (gå for kort og godt):
Anne
Anja
Juni
Janne
Mari
Mona
Maia
Nelly
Ninni
Kine
Tine
Tea
Tone
Synne
Signe
Liva
Gun
Signerer denne! Kjenner også en som heter Eilen. Skal den siste een i eileen sies som e eller i? Ellers er det et fint navn da!:)
 
Back
Topp