Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som du har gått på samme misforståelse som meg. Jeg forventet også at eggløsningstester ble blanke langt unna eggløsning, men det blir de ikke. Det er alltid to streker på dem, men langt unna eggløsning er teststreken svakere enn kontrollstreken. Jeg testet med eggløsningstester sist jeg ble gravid. Da så jeg at den ble sterkere fra 8 dpo til 10 dpo, og 11 dpo var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Som du sikkert vet er det først når teststreken er sterkere enn eller like sterk som kontrollstreken at eggløsningstester regnes som positive. Du ligger 3 dager foran meg om vi er gravideHar ikke gr-tester, men mange el-tester.
Regnet ut fra siste ms hadde jeg el 11 august. Når avtar el-? Og når vil streken på el testen vise blank? Har testet i 3 dager nå og den er like sterk hver dag.. det vil jo si at jeg har hatt el- i snart 2 uker?
Noen som vet?
Ser ut som du har gått på samme misforståelse som meg. Jeg forventet også at eggløsningstester ble blanke langt unna eggløsning, men det blir de ikke. Det er alltid to streker på dem, men langt unna eggløsning er teststreken svakere enn kontrollstreken. Jeg testet med eggløsningstester sist jeg ble gravid. Da så jeg at den ble sterkere fra 8 dpo til 10 dpo, og 11 dpo var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Som du sikkert vet er det først når teststreken er sterkere enn eller like sterk som kontrollstreken at eggløsningstester regnes som positive. Du ligger 3 dager foran meg om vi er gravide