Trenger litt hjelp

Heisann alle.

Jeg har operert venstre hofte for noen år siden (medfødt rotasjons feil). Å i det siste nå har jeg noen forferdelige smerter i den hofta som er operert.
Har en del bekkenløsning jeg slit med, men jeg har fortida så forferdelige smerter i hofta som e operert. D begynne bak i det beinet der ved korsryggen stråle nedover hofta, Åsså får jeg noen sinnsyke smerter i lysken som stråle nedover innsiden på låret å helt til kneet. D kommer takvis, varer i 10-25min pr gang, så slepp d litt tak i en 5-10min så e d på'an igjen. Å d er slik i 2-4timer før d gir seg. Kommer ofte viss jeg har gått turer med hunden elr gjort litt tyngre husarbeid, osv... men kan komme helt plutselig også. Å når d kommer, må jeg ligge på høyre siden i fosterstilling med puter mellom beina. Men slit med ligge i ro da d gjør så vondt. Jeg vente på time t fysioterapi, men er på venteliste. Har fått en del øvelser jeg gjør hver dag i mellomtiden, Men d hjelpe lite mot dette da. Kan kjennes ut som kraftige kramper, men probleme er at d hjelper ikke strekke ut, d e der uansett.

Noen som har opplevd eller vet hva dette kan være? For er temmelig sliten av få det, for det gjør så ubeskrivelig vondt. Å sliter virkelig med såve. Så får veldig lite søvn fortiden.

Tar imot all tips / råd jeg kan få :)
Ikke kjekt å si det, men har ikke klart nyte et sekund av svangerskapet til nå, hatt så mye at jeg gleder meg bare til bli ferdig :-(
 
Uff, det hørtes ikke godt ut :( Har du snakket med de som opererte deg? Kanskje de vet hva det er/hva som kan hjelpe? Ellers er jeg født med hoftedysplasi og har hatt problemer med hoftene siden barneskolen, kiropraktor hjelper meg veldig mye :) De må du ringe selv og betale av egen lomme, men til gjengjeld kan du få time nærmest på dagen og lindringen kommer raskt. Usikker på hvordan det blir når du har operert, men du kan jo ringe å høre kanskje?
 
Kan ikke være isjias da? Men det går mer på rumpa, bak låret og nedover beinet.
 
Back
Topp