Trenger litt hjelp

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har du noen kreative ideer om hvordan vi kan fortelle den store nyheten? Vil gjerne at minstemann på 8 mnd er en del av ideen

Skopar på gulvet med årstallet personen er født på under :-) Og til sist noen bittesmå sko "februar 2016" :-)

Vi laget en vinflaske-etikett til våre foreldre og søsken med budskapet på, bare bittelitt kamuflert.. Ble veldig godt tatt i mot Hadde selvfølgelig med et bilde av en babyfot på også

Det ble slik

image.jpg

Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe :)

Hehe.. Nå må jeg virkelig bruke mine små grå. Skjønner ikke helt hvem du er, men jeg skal nok finne det ut..hehe skal nok ikke si noe :)

Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe :)
Hehe.. Nå må jeg virkelig bruke mine små grå. Skjønner ikke helt hvem du er, men jeg skal nok finne det ut..hehe skal nok ikke si noe :)

Glem det..skjønner hvem du er.. Så koselig. Når venter du at lillegull kommer?

Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe :-)
Random qoute, men kjære vene du har det kuleste nicket!!!! :D

Back
Topp