Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søøt! <3
Gud, for en søt gutt! Smelt
Åååå det er jo en baby! Såååå søt storebror!
Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe
Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe![]()
Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe![]()
Hehe.. Nå må jeg virkelig bruke mine små grå. Skjønner ikke helt hvem du er, men jeg skal nok finne det ut..hehe skal nok ikke si noe![]()
Random qoute, men kjære vene du har det kuleste nicket!!!!Den så jeg jo på Facebook! :-D Hilsen MF, som kjente deg på ungdomsskolen ;-) Vi har ikke "avslørt" noe på fb enda, regner med at du ikke sier noe![]()
Foreløpig termin 7/2Glem det..skjønner hvem du er.. Så koselig. Når venter du at lillegull kommer?
HahaRandom qoute, men kjære vene du har det kuleste nicket!!!!![]()
Skopar på gulvet med årstallet personen er født på underOg til sist noen bittesmå sko "februar 2016"
![]()