Trenger litt hjelp :(

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Jeg er så ustabil om dagen:( sover lite, sliten , tåler ikke noe krangling og blir sint på sambo når han ikke skjønner meg! han bistår aldri med levering i barnehagebarn morgenen. Han har snudd opp ned på døgnet hvor han er oppe om natten og sover om dagen. Dette påvirker min nattesøvn også litt, men er ikke snakk om å dele på ansvaret. Har også slitt med at han sier jeg er dum, brødhue,! Har konfrontert ham om at jeg synes det er dårlig gjort av han og da har han bedt om unnskyldning.
Sitter med daglige bekymringer om hvordan det vil bli...

Er det flere som synes det er vanskelig å få den andre part å skjønne at det å gå gravid er en belastning på forholdet om man ikke kan gi det lille ekstra?

Last edited:
Uff, får helt vondt i magen av å lese dette!! Vanskelig å gi eksakte råd, meJohan det vært problemer før ogskort det har toppet seg nå, eller er det nå problemene har begynt?
Å være gravid er en psykisk påkjenning til tider....man mister seg selv og blir en annen person, tåler mindre og tenker på en annen måte. Det er nok ikke lett å leve med oss som forandrer oss så mye, men han har INGEN rett til å kalle deg for de tingene han gjør uansett hvor trett eller sur han er!!!!!!!!!! Det handler om respekt for andre mennesker!!
Men å selge huset nå? Har dere vært lenge ilag og hatt det bra, er det noe som kom plutselig??

Kjenner jeg blir frustrert på dine vegner!!
Sender deg en klem og håper han innser hva han har og skjerper seg!!!!!!!

Har vært siden jeg fant ut jeg var gravid, han sier selg han ikke liker meg gravid. Er enda mere ustabil og rar enn vanligvis. Har fått hjelp av jordmor flere samtaler, roet seg litt i midten av svangerskapet.
Bodd sammen i mange år og har hatt det stabilt å fint. Så kan ordne seg på sikt. Bare så kjipt at jeg skal slite sånn i graviditeten!

Ja, du fortjener noen som støtter deg!! Vanskelig å gi råd som sagt, men tenk på deg selv, jenta du har og den lille i magen!!! Så får han skjerpe seg og ta seg sammen!
Krysser fingrene for deg og at det ordner seg!!!! <3

Tusen takk for støttende ord
:) prøver å få han til å dra bort en stund. Jeg trenger tid for meg selv nå, for orker ikke bruke tid på dette. Håpe det ordner seg også på sikt. :)

Back
Topp