Trenger litt hjelp:)

4mai gutt

Betatt av forumet
Jeg har hatt mensmurringer i flere dager nå ,å var på sykehuset den ene dagen da jeg hadde helt sinnsykt vondt,å at lille gutt ikke rørte på seg hele dagen.Men heldigvis så gjorde han det etterhvert,å de sa også at de at det ikke er veer eller noe ,men noe som skjer på førsten.visste ikke at det var så mange dager,med sånt..er så vondt :(
men så i stad når jeg var på toalettet så jeg det var litt slim på papiretførst,så etterpå da jeg sjekket etter 10 min kom det litt blodslim... kan det være slimproppen eller hva kan det være ? :O

Det høres VELDIG ut som slimproppen din er gått da, ja! Satser på at du går i fødsel iløpet av natta eller morgendagen! Lykke til!!!

Det høres ut som slimproppen så da trenger det ikke være lenge til du går i fødsel. Lykke til! :D

Det kan være slimproppen eller fødselen som er begynt. ;-) Min forrige fødsel startet med vannavgang og ikke lenge etter begynte jeg å blø litt (blodblandet slim) beklager detaljene.. :-) Riene startet forsiktig en times tid etter at vannet gikk og blødningen tok seg opp. Hvis du begynner å blø ordentlig så må du kontakte føden. :-) Slimproppen gikk forresten to tre uker før fødsel før min del. Da var det litt blodblandet slim i trusa bare.. :-) Lykke til og hold oss oppdaterte! :-D

Oii det kan skje såpass fort !!håper dere har rett ,hadde vært bra om han kom veldig snart ,er så sliten og har vondt ..hehe. Tusen takk ,skal oppdatere om noe skjer !!:)

masse lykke til   

gleder meg til føde oppdatering ;) hihi

Høres ut som slimproppen, da får vi håpe at fødsel ikke er langt unna! :-)

Back
Topp