spispilladisjøl
Gift med forumet
Samboeren min har bursdag i slutten av Juli, jeg har så lyst til å gjøre noe. At vi reiser vekk en helg, drar på konsert i oslo eller ettellerannet - bare oss to, uten barn, vi har ikke hatt en dag alene etter at tulla kom, og med oppussing av leilighet osv har vi nesten ikke sett hverandre heller.
.. Har et vennepar der mannen har bursdag rett før min, så vi har pørvd å tenke ut ting vi kan gjøre i sammens. hun vil veldig gjerne på kiel ferja, og det står ikke meg i mot .. MEN:
Svigermor vil kun ha lillemor 1 natt.. Fordi dette blir da første gangen hun blir på overnatting og synes dermed at det holder med en natt av gangen og at vi ikke er så altforaltfor langt unna. Det er jo forståelig nok, men da må jeg nesten henvende meg til dere om råd, jeg er helt tom, alle mine planer går i dass fordi det blir for langt unna..
Hva kan vi gjøre ? meg og mannen for oss, eller med et vennepar.
Jeg er ikke så for dette med supriseparty, been there done that :)
.. Har et vennepar der mannen har bursdag rett før min, så vi har pørvd å tenke ut ting vi kan gjøre i sammens. hun vil veldig gjerne på kiel ferja, og det står ikke meg i mot .. MEN:
Svigermor vil kun ha lillemor 1 natt.. Fordi dette blir da første gangen hun blir på overnatting og synes dermed at det holder med en natt av gangen og at vi ikke er så altforaltfor langt unna. Det er jo forståelig nok, men da må jeg nesten henvende meg til dere om råd, jeg er helt tom, alle mine planer går i dass fordi det blir for langt unna..
Hva kan vi gjøre ? meg og mannen for oss, eller med et vennepar.
Jeg er ikke så for dette med supriseparty, been there done that :)
Sandefjor strømstad koster max 300 t/r og kosterbåten koster 150 t/r. Er max 5 min å gå fra ferjeleiet til kosterbåten også;)
Har du funnet på noe spennende?