Trenger litt hjelp

spispilladisjøl

Gift med forumet
Samboeren min har bursdag i slutten av Juli, jeg har så lyst til å gjøre noe. At vi reiser vekk en helg, drar på konsert i oslo eller ettellerannet - bare oss to, uten barn, vi har ikke hatt en dag alene etter at tulla kom, og med oppussing av leilighet osv har vi nesten ikke sett hverandre heller.

.. Har et vennepar der mannen har bursdag rett før min, så vi har pørvd å tenke ut ting vi kan gjøre i sammens. hun vil veldig gjerne på kiel ferja, og det står ikke meg i mot .. MEN:

Svigermor vil kun ha lillemor 1 natt.. Fordi dette blir da første gangen hun blir på overnatting og synes dermed at det holder med en  natt av gangen og at vi ikke er så altforaltfor langt unna. Det er jo forståelig nok, men da må jeg nesten henvende meg til dere om råd, jeg er helt tom, alle mine planer går i dass fordi det blir for langt unna..

Hva kan vi gjøre ? meg og mannen for oss, eller med et vennepar.

Jeg er ikke så for dette med supriseparty, been there done that :)

Du kan jo øve på å ha Jennie hos svigermor et par ganger før slik at hun blir komfortabel med det. Og da vil hun kanskje ta henne 2 netter også...?

Vet ikke om dette finnes i nærheten av dere men hva med

- lazerx (paintball med laser)
- bowling/gocart
- kanotur og overatting i telt
- fjelltur med overnatting i telt
- dra på en festival
- spahotell
- vannskutersafari i svergie
- vannskipark
- downhill (sykkel) i en alpinbakke

Hva med en natt på Farris Bad?? http://www.farrisbad.no/

Fantastisk spa-avdeling! Tror de en gang i måneden har "midtnatt-spa" hvor de tenner stearinlys m.m.. Veldig romantisk for de som liker sånt!

Får ikke anledning til å ha henne der noe før den tid, hun er litt opptatt, og vi har ingen andre familiemedlemer her.

Takk for mange alternativer.

Spa har vi i nabobyen, farris, men det er jo svindyrt, men kunne kanskje tatt noe helt enkelt der inne, å være alene og kunne være oss er jo det viktigste.
konsert/festival har jeg allerede sjekket ut, og holder enda på å sjekke det ut :) Må være noe som faller i smak til riktig datoer, så er ikke så lett, men har et alternativ

Det er allerede sjekket ut :) jeg var der et år, vi lå på hotellet og var på hellbillieskonsert faktiskt, haha! men det er ingenting interesant som går av konserter rundt den tiden,  Var big bang og odd nordstoga liksom, hehe ! ellers hadde jeg booket uten å blunke :)

Farris bad er så inviklet å skjønne noe av, samt at det vil komme på MIN 3000,- vet ikke om han blir så blid da :)

Frøken Lillan skrev:
Det er allerede sjekket ut :) jeg var der et år, vi lå på hotellet og var på hellbillieskonsert faktiskt, haha! men det er ingenting interesant som går av konserter rundt den tiden,  Var big bang og odd nordstoga liksom, hehe ! ellers hadde jeg booket uten å blunke :)

Farris bad er så inviklet å skjønne noe av, samt at det vil komme på MIN 3000,- vet ikke om han blir så blid da :)

Hehehe, nordstoga er en snåling asså...tihi. Hva liker dere evt av musikk da?

hehehe,skjønner! Larvik da, er d langt unna? mener d var sandefjord du holdt til?

Her kan d vel kasnkje være noe for en vær smak http://www.seaaction.no/dykking.shtml i og med at d er på sommeren.

Må det være en tur på sommeren da?

Går det an å gi et kort og en billett til det du har kjøpt med avreisedato? Da blir jo mulighetene litt større hvis det er vanskelig å finne noe til den helga du tenker..

Barbamamm@ skrev:

Må det være en tur på sommeren da?

Går det an å gi et kort og en billett til det du har kjøpt med avreisedato? Da blir jo mulighetene litt større hvis det er vanskelig å finne noe til den helga du tenker..

Det er jo et alternativ, har faktiskt ikke tenkt på det, iogmed jeg hadde planer om å dra han med en plass uten at han viste noe, men det er jo ikke et must :) hmmmm

Er du fra Sandefjord? Hva med å ta sandefjordbåten til strømstad- og så ta kosterbåten ut til koster? Der er det jo helt nyyydelig.Der er det bare lov til å sykle. Ta med telt. Kjøp ferske reker( handle inn hvitvin på ferja) Og nyt! Dette er billig- og jeg er sikker på at samboeren din vil digge det!?emoticon Sandefjor strømstad koster max 300 t/r og kosterbåten koster 150 t/r. Er max 5 min å gå fra ferjeleiet til kosterbåten også;)

Bare litt nysgjerrig da emoticon Har du funnet på noe spennende?

Ikke lest alle svarene nå, så kanskje det er foreslått. 
Men Thon hotell bruker ha sånne pakker. F.eks stand-up show på latter,middag og hotellovernatting til en overkommelig pris:) Da må dere jo inn til Oslo, å da er det jo masse å gjøre:) Når det er i Juli, er det jo "høysesong" så kanskje greit å finne noe sånne tilbud da:) 

Lykke til i alle fall,så koselig:)

Vi vurderer å lage en helaften ut av dette:

http://hvalsommer.no/

HOLAHOLA! :D

Når jeg sier "vi" så er det meg og ei venninne, for samboeren hans har også bursdag. Dette er en revy, utrolig koselig som vi har vært på tidligere. Sambo har jobbet som vakt der hver sommer, men i år skal han ikke det :)

Blir jo ikke suuperstore greier, men siden svigermor holder oss litt igjen på barnevakten er det et godt alternativ.. Hadde hun ville hatt jennie 2 netter, så hadde vi hatt gratisbilletter på kielferja, blæææ! :)

Back
Topp