Trenger litt hjelp

2008/2013/2014

Glad i forumet
1. Det ble slutt med bf i mars i fjor, å vi flyttet fra hverandre i mai i fjor. Vi har et strålende vennskapsforhold fremdeles.

I fjor sommer rotet jeg meg borti huseigeren min. Egentlig var dette bare en trøst, siden jeg nettopp hadde blitt singel. Det samme hadde han, og han og såg på meg som en trøst. Men etterhvert så ble vi sammen...
Vi har det utrolig fint sammen.
Nå har vi snakka om å bli samboere allerede.

Hva mener dere om meg egentlig?? Billig?? Siden jeg fant meg ny type så fort.
(var jeg som gjorde det slutt med bf, ikke det at det har noen betydning egentlig)

2. Vi har jo snakka om å bli samboere nå. Men jeg er litt redd for å si opp leiligheten min allerede. Men på en annen side så er det utrolig kjipt å sitte å betale for en leilighet jeg ikke er i. Det er mange tusenlapper ut av vinduet. Typen min må jo ha inntekt på den, så enten må jeg betale for den selv om jeg sjelden er der, eller så må han leie den ut til noen andre.

Hva hadde dere gjort??

Ikke så bra forklart men dere skjønner sikker

Er det barn oppi dette så ville jeg ventet!

hvor lenge var du sammen med bf da?
om du føler det er dere, så ser jeg ikke vitsen i å må sitte å betale på en leilighet du aldri er i [:)]

Ja har en datter på litt over 2 år...

ORIGINAL: LittleJ.

hvor lenge var du sammen med bf da?
om du føler det er dere, så ser jeg ikke vitsen i å må sitte å betale på en leilighet du aldri er i [:)]

Var sammen i litt over 5 år...
Hadde hus, var forlova og har en datter på litt over 2 år...

Ja jeg føler det er oss. Det samme gjør han.

Back
Topp