Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Av disse likte jeg best det nederste kjøkkenet - det i pastellfarger..
Men personlig er jeg stor-fan av IKEA sitt lekekjøkken [;)] Nøytralt i fargene og så virker det solid [:)]
Men personlig er jeg stor-fan av IKEA sitt lekekjøkken [;)] Nøytralt i fargene og så virker det solid [:)]
ORIGINAL: JulieAndora
Jeg liker i grunnen det best også.. Men det store virker så "spennende", med redd det er litt for stort for rommet hennes.
Liker ikea sitt kjempe godt, men syns det er litt "Kjedelig". Liker litt farger [:)][:)]
Jeg liker i grunnen det best også.. Men det store virker så "spennende", med redd det er litt for stort for rommet hennes.
Liker ikea sitt kjempe godt, men syns det er litt "Kjedelig". Liker litt farger [:)][:)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Åh, det var jo fantastisk fint!! [:)]
Likte fargene kjempe godt! Tror jeg skal ta meg en tur der før jeg bestemmer meg.
Men er det slik at det kan stå inntil veggen, eller er det kjøkken på begge sidene? [:)]
Her er vårt [:)] litt under 1000 lappen på toysrus[:)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Åh, det var jo fantastisk fint!! [:)]
Likte fargene kjempe godt! Tror jeg skal ta meg en tur der før jeg bestemmer meg.
Men er det slik at det kan stå inntil veggen, eller er det kjøkken på begge sidene? [:)]
Her er vårt [:)] litt under 1000 lappen på toysrus[:)]
ORIGINAL: *MissMe*
Liker ikke det trehvite på ikea sitt, men snuppa mi digger det!! [:D] Kanskje jeg maler det, det var en god ide!![:D]
Likte de i pastellfarger best. Om du bestiller på nett så mål høyde og bredde skikkelig, har brent meg på det før. Trodd at det var større enn det var.[;)]