Trenger litt hjelp

Gullklomp

Forelsket i forumet
Hvilke kjøkken skal jeg kjøpe til Mathea til jul? [:)]

Endte opp med detta jeg, hun elsker vist det hjemme hos venninna hennes, + de andre er så store

Men er vis et fint, stort et på ToysRUs til ca 1000, kjempe fint! Rosa, trehvit og limegrønt... tjukka har det til si [:)]

ikea sitt troor eg :)) eller d tjukka har[:)]

wow!! Go big or go home?? [8D] Rålekre alle sammen!! Himla dyre - men elsket det første!!

Ja, sinnsykt dyre. Men jeg tenker at de kanskje da er god i kvaliteten?? Kan ha til nestemann vettu [:D]
+ at det er fra meg og barnefar. Hvis det blir det dyreste så blir nok også bestemoren med. [:)] Hadde aldri kjøpt det hvis det kun var fra meg, altfor dyrt for min spinkle lommebok [8D]

Av disse likte jeg best det nederste kjøkkenet - det i pastellfarger..
Men personlig er jeg stor-fan av IKEA sitt lekekjøkken [;)] Nøytralt i fargene og så virker det solid [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Men personlig er jeg stor-fan av IKEA sitt lekekjøkken [;)] Nøytralt i fargene og så virker det solid [:)]

Jeg liker i grunnen det best også.. Men det store virker så "spennende", med redd det er litt for stort for rommet hennes.

Liker ikea sitt kjempe godt, men syns det er litt "Kjedelig". Liker litt farger [:)][:)]

enig med kråka! jeg har kjøpt det røde fra brio til torje. Vi ville bare ha en liten komfyr [:)]

ORIGINAL: JulieAndora

Jeg liker i grunnen det best også.. Men det store virker så "spennende", med redd det er litt for stort for rommet hennes.

Liker ikea sitt kjempe godt, men syns det er litt "Kjedelig". Liker litt farger [:)][:)]

Men når man har nøytralt kjøkken i seg selv, kan man jo lett freshe opp og ikke minst lett "fornye" kjøkkenet med tilbehør som kopper, fat, grytekluter, kjøkkenutstyr osv i fine farger? [:)]

Vi har IKEA sitt lekekjøkken - har malt alt det trehvite, er blitt kjempefint[:D][:D] Jeg har malt det helt hvitt, noen venner av oss har malt det trehvite i en fin rosa-farge, blir veldig bra... Og snuppa er superfornøyd med kjøkkenet sitt[:)][:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Åh, det var jo fantastisk fint!! [:)]
Likte fargene kjempe godt! Tror jeg skal ta meg en tur der før jeg bestemmer meg.
Men er det slik at det kan stå inntil veggen, eller er det kjøkken på begge sidene? [:)]

Her er vårt [:)] litt under 1000 lappen på toysrus[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Åh, det var jo fantastisk fint!! [:)]
Likte fargene kjempe godt! Tror jeg skal ta meg en tur der før jeg bestemmer meg.
Men er det slik at det kan stå inntil veggen, eller er det kjøkken på begge sidene? [:)]

Her er vårt [:)] litt under 1000 lappen på toysrus[:)]

Det er kjøkken på begge sider - men den kan ligge til siden fordiom tror jeg[:)] Hennes har den korte siden mot veggen siden vi har fin plass[:)]

Liker ikke det trehvite på ikea sitt, men snuppa mi digger det!! [:D] Kanskje jeg maler det, det var en god ide!![:D]
Likte de i pastellfarger best. Om du bestiller på nett så mål høyde og bredde skikkelig, har brent meg på det før. Trodd at det var større enn det var.[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Liker ikke det trehvite på ikea sitt, men snuppa mi digger det!! [:D] Kanskje jeg maler det, det var en god ide!![:D]
Likte de i pastellfarger best. Om du bestiller på nett så mål høyde og bredde skikkelig, har brent meg på det før. Trodd at det var større enn det var.[;)]

Ja, det på ikea så kjempe stort og solid ut! Det viktigste er jo at det faller i smak hos de små, og det gjør det nok garantert [:D]

Ja, det var lurt!! Man tenker som regel at ting er større enn de er..

Back
Topp