Trenger litt hjelp!

maria19844

Forelsket i forumet
Er det noen av dere julisnupper som har noen som helst form for erfaring med et produkt som heter Derma Seta som blir solgt igjennom www.tvins.com?? Vurderer å kjøpe en slik, men er litt usikker da jeg ikke er 100% sikker på om produktet er så bra som de skal ha det til i reklamen for det.. Så er det noen her som har erfaring med produktet eller kjenner noen som har det? Ville vært fint med noen svar... på forhånd takk 

er det den til å ta bort hår ol?

Mener en venninne har noe slikt.. men er usikker på hva du mener.. har du bilde? Mere forklaring på hva det er?[:)]

Slik ser den ut... På reklamen sier de at den skal fjerne hår og gjøre huden penere osv

ORIGINAL: maria19844

Slik ser den ut... På reklamen sier de at den skal fjerne hår og gjøre huden penere osv

Da var det en slik jeg trodde![;)]
Venninna mi sier at den er bra, hun har brukt den til hårfjerning da.. vet ikke hvordan de andre funksjonene er..

Av egen erfaring så holder jeg meg langt unna tv-shop lignende "firma".. mye tull ute å går![;)]

Vet det er mye tull og tøys på slike tv shopping programmer, men akkurat denne har jeg sinnsykt lyst på.. Begynner å bli lei av å barbere legga med høvel, blir bare kutt og sår av det [:'(]

Den har jeg også lyst på, men er så skeptisk til tv shop... Følger med på denne tråden [:D]

Back
Topp