~ Trenger litt hjelp.. ~

Mamma'n til 2 troll <3

Glad i forumet
Jeg har en doktor som jeg ikke er veldig fornøyd med.. Han har tendens til å ikke gidde å ta på en pasient han har inne engang, men skriver ut sykemeldinger på løpende bånd, fordi det er lettere enn å avskrive det meste som psykiske problem og at med en sykemelding og litt avslappning, så blir man frisk..

Så kommer spørsmålet.. JM min har ferie ut neste uke også, og jeg tror neppe jeg får noen time hos henne før om 2-3 uker. Fastlegen min derimot kan jeg nok komme inn til ganske fort. Så hva skal jeg gjøre?? Gå til legen føsrt, (kanskje jeg må det uansett for blodprøve) eller vente til JM er tilbake?? Hva hadde dere gjort?? Og MÅ jeg egentlig til en doktor hvis ikke jeg vil???

På forhånd takk [:)]

Der er ganske greit å gå til legen første gang, pga forskjellige blodprøver.. Prøv å bit tenna sammen å få deg en time, å ring JM å få en time hos henne kjapt etterpå. Bare si at du ikke vil gå til legen (du kan fint gå til JM hele svangerskapet, og de setter som oftest av mer tid til deg også).

Lykke til [:)]

hvis det er 1. gangs kontroll det er snakk om så ville jeg dratt til legen

ville nok dratt til lege 1. gang. jordmor kan ikke ta blodprøver o.l. som må tas. Men du trenger ikke dra til fastlegen om du ikke vil. du kan som meg bestille time hos privat lege og få henvisning til sykehuset for å ta prøvene du må ta. i tillegg så har de fleste private leger /gynekologer ul. og det er jo et pluss selv om en må betale litt. ;-)

Back
Topp