Mamma'n til 2 troll <3
Glad i forumet
Jeg har en doktor som jeg ikke er veldig fornøyd med.. Han har tendens til å ikke gidde å ta på en pasient han har inne engang, men skriver ut sykemeldinger på løpende bånd, fordi det er lettere enn å avskrive det meste som psykiske problem og at med en sykemelding og litt avslappning, så blir man frisk..
Så kommer spørsmålet.. JM min har ferie ut neste uke også, og jeg tror neppe jeg får noen time hos henne før om 2-3 uker. Fastlegen min derimot kan jeg nok komme inn til ganske fort. Så hva skal jeg gjøre?? Gå til legen føsrt, (kanskje jeg må det uansett for blodprøve) eller vente til JM er tilbake?? Hva hadde dere gjort?? Og MÅ jeg egentlig til en doktor hvis ikke jeg vil???
På forhånd takk [:)]
Så kommer spørsmålet.. JM min har ferie ut neste uke også, og jeg tror neppe jeg får noen time hos henne før om 2-3 uker. Fastlegen min derimot kan jeg nok komme inn til ganske fort. Så hva skal jeg gjøre?? Gå til legen føsrt, (kanskje jeg må det uansett for blodprøve) eller vente til JM er tilbake?? Hva hadde dere gjort?? Og MÅ jeg egentlig til en doktor hvis ikke jeg vil???
På forhånd takk [:)]