Trenger litt hjelp!!!

09&11&14

Forumet er livet
Di to siste nettene har snuppa vært veldig aktiv når hun sover....
Å hun presser seg opp i enden av senga, og legger hode i helt rare stillinger.
Etterhvert våkner hun av dette å gråter. Gjør vell vondt..... [8|]
Og jeg får sååå vondt av henne... [8|]
På toppen av alt så drar hun hele dyna over seg!!!!! [:'(]

Tenkte å prøve med sovepose i natt, å se om det kan hjelpe...
Noen andre tips???
Vurderte nesten å binde henne, men kan man gjøre det??????? [8|] Med sånn sele-ting til soveposen......
Off, alt man skal bekymre seg for når man får barn [;)]

Emil hadde også en periode hvor han styra fælt når han sov.
som du sier dytter seg inn i en enda av sengen .. og resser hodet i alle mulige veier... au,,,
en gang natt hadde han klart og komme seg med hodet i fotenden...
ellers har han ofte vært på tvers i sengen og hodet kjempe skeivt....

men har roet seg nå.... jeg gjorde ikke så mye... prøvde bare forsiktig og legge han ordentlig når jeg la meg
uten særlig nytte ;)

Tiril finner jeg også på tvers i fotenden, spesielt på morgenen.
Når jeg kommer inn da, smiler hunfra øre til øre... Ser ikke ut som hun har det vondt liksom [;)]
Men jeg også bare løfter henne forsiktig tilbake og stapper inn tutten....
Funker jo greit nok, men i natt var jeg oppe 5 ganger å flyttet henne tilbake... [8|]

Marius holdt også på sånnt. Fant ham i motsatt ende av senga halvveis på magen. Frustrerende fordi han våknet jo av d. Men så såv han hos foreldrene mine en natt og da hadde han såvet hele natta. De hadde lagt et pledd over dyna (lettdyne og friskt på rommet så d ikke ble for varmt) han kom seg derfor ingen vei fordi pledde var såpass tungt. Har gjort d hjemme nå en uke og han såver utrolig rolig på samme plass på ryggen [;)]

Jeg ville prøvd med sovepose først [:)]
Benjamin begynte å snu seg over på magen her for et par uker siden, dermed våknet han ordentlig, og jeg var inne mange ganger om natten for å snu han og dytte inn smokken. Så kjøpte jeg sovepose på h&m, den er uten seler. Nå ligger han i den, med ammeputa på den ene siden og dyna rulla på den andre siden, han har ikke klart å snu seg de nettene han har liggi sånn, ikke har han vært våken for smokken heller [:)]

Back
Topp