Trenger litt hjelp til takkekort jeg.. noen som vet?

**tvilling85**

Forumet er livet
Jeg prøver å finne sånne takkekort som er helt vanlige på utsiden og blanke inni med sånne flipper til å bare sette inn eget bilde og kan skrive for hånd i kortet..

Jeg vil ikke ha sånne takkekort hvor selve kortet er bilde av henne sammen med tekst.

Vet dere hvor jeg kan få tak i det? hehe skjønner dere hva jeg mener? [8D]

ORIGINAL: Missy 88

Leter etter sånne jeg også! Fant noen på norli men de stod det merry christmas på[8|]

hehe julekort ja [8D]
Jeg var på notabene og de hadde heller ikke..så da får jeg stikke innom japan foto i morra og spørre der.

Så de hadde noen på fotoknudsen.no og eurofoto.no[:D] Så skal ta meg en tur innom butikken fotoknudsen i morgen å se på de[;)]

fotoknudsen har ja[:)] Hvertfall her i Lillestrøm, så da har de det vel overalt.. kan jo sikekrt bestille til deg om d eikke har inne også?[;)]

De har de i de fleste fotobutikkene på nett.
Finnes i vanlig str og i 15x15 såvidt jeg vet.

Så de hadde noen på fotoknudsen.no og eurofoto.no[:D] Så skal ta meg en tur innom butikken fotoknudsen i morgen å se på de[;)]

Men jeg har vært på fotoknudsen og på alle korta de hadde der er det bilde av ungen på framsiden? [:-]

ORIGINAL: **tvilling85**

Men jeg har vært på fotoknudsen og på alle korta de hadde der er det bilde av ungen på framsiden? [:-]

Da må du ta turen til Lillestrøm[8D] Her har de[:D]

Back
Topp