Trenger litt hjelp til å tolke kroppen min ;)

Snorkmaiden

Glad i forumet
Jeg var vært på overtidskontroll i dag og ble strippet.
Siden da har jeg hatt vonde rier så og si regelmessing hvert 5 minutt, varer ifra 40 sek til 1 min. De er klare og tydelige når jeg sitter, men når jeg går gjør det vondt nesten hele tiden, så jeg klarer ikke helt å skille de fra "ikke-rier".

Etter litt googling sier de jo at man kan ringe føden når riene er 5 min fra hverandre, men jeg er så usikker på om jeg skal ringe siden de er så rare når jeg går ??

under siste fødselen min hadde jeg slike trippel/evige rier. Vondt hele tiden. Akkurat da den ene rien begynte gå nedover bygget en ny seg opp. Og det var når jeg sto oppreist. Vi har 15min kjøretur til sykehuset og på den tiden hadde jeg bare 3 rier, så begynte frykte det var falsk alarm. Men da jeg gikk ut av bilen kom de haglende og jeg klarte ikke gå inn til føden, måtte sitte i rullestol. Og det åpnet seg fort! Det aller første tegnet til fødsel var klokka 4 på natta, kom inn til føden klokka 7 med 6-7cm åpning, og klokka 08.21 var han ute. (da hører det til historien at jeg holdt igjen pressriene i over 20 min før det var nytteløst og babyen kom uansett om jeg pressa eller ikke. Så han kunne vært ute før kl.8)
Så jeg ville ringt føden, og latt dem avgjøre om du burde komme inn eller ikke.

Back
Topp