trenger litt hjelp med ett (litt lang)

Ventejente

Glad i forumet
Har time hos gynekolog i begynnelsen av august.. Har fått den timen fordi jeg har slitt med smerter i underlivet i noen mnd. (Altså lenge før jeg ble gravid) og har vært hos legen uten at han kunne finne noe. Har snakka med de på kontoret hos gynekologen og har avtale om at de skal ringe visst det kommer avbestillinger slik at jeg kan komme til tidligere. Alt dette var før jeg fant ut at jeg var gravid, men smertene var jo der fra før så jeg vil jo sjekke det ut uannsett. Eneste er at jeg er redd de "nedprioriterer" meg eller noe nå som jeg er gravid, og jeg har veldig lyst å få det sjekka ut, i tillegg er jeg veldig usikker på termin slik at jeg kunne tenkt meg tidlig ul for å fastsette termindato.
Skal jeg ringe å informere om situasjonen? Tror dere jeg risikerer å bli nedprioritert eller kommer jeg kanskje til litt fortere?? Er så usikker på om jeg skal ringe eller ikke.... jeg vil jo ha timen uansett, helst så fort som mulig i tilfelle noe er galt!

Jeg ville absolutt ringt de for å informere om ståa.
Kanskje det ikke er bra for babyen,og gå med smertene du har???
De kan iallefall ikke nedprioritere deg! Jeg ville satt meg på bakbena,og bedt om å komme inn før, og sagt jeg var bekymret!
Lykke til!:)

Jeg ville ringt ja! Vil egentlig tro de prioriterer deg nå som du er gravid. Er jo bare å nevne at du ikke er helt sikker på termin også, så ordner det seg nok :)

Masse lykke til :)

Back
Topp