Trenger litt hjelp jenter!

H0112

Glad i forumet
Da var jeg tilbake en tur [8D]
For jeg har fortsatt ikke fått mensen, og i morgen er det 3 uker siden inseminasjon. Fikk negativ på strimmel i går ettermiddag.. Og jeg kan ikke skjønne at jeg kan være gravid da, men hvorfor kommer ikke tr? [:-]
Noen med lignende erfaringer? [:)]

og du har ellers normal syklus?

fast så og så mange dager?

kan være fordi at du tenker så masse på prøving så blir mensen påvirket, har opplevet det selv og vet om mange som sliter med det....og er jo ikke til å la være å tenke på heller

har desverre ikke noe råd til deg

ORIGINAL: PippiLottis

kan være fordi at du tenker så masse på prøving så blir mensen påvirket, har opplevet det selv og vet om mange som sliter med det....og er jo ikke til å la være å tenke på heller

Må berre skrive under her eg og. Har ikkje peil.. Men viss du bruker å ha fast mens kan du kanskje kontakte legen for å høre ka dei seier?? Aner ikkje, har ikkje opplevd det sjøl.. Lykke til uansett!!!

ORIGINAL: PippiLottis

Må signere denne jeg også! Ellers vet jeg ikke.. Så kjedelig!

Nei jeg har ikke vanligvis normal syklus, pga pcos og manglende eggløsning.
Men, når jeg først har el, så har jeg også normal lutealfase.

Jeg vet at tankens kraft er stor, men jeg ga opp allerede på 13 dpo, altså 1 uke siden, og har bare tatt det med ro og tenkt lite på dette siden. Men nå burde jo mensen ha vært her..
Tror jeg tar en tur til gynekologen til uka, hvis mensen fortsatt ikke har kommet.

Lurt det sikkert, er greit å få vite sikkert i alle fall!! Lykke til![:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Lurt det sikkert, er greit å få vite sikkert i alle fall!! Lykke til![:)]

Henger meg på den eg[:D]

Back
Topp