Trenger litt hjelp jeg...

Wembie

Elsker forumet
Noen av dere har sikkert allerede fått det med seg...sambo har da altså 2 gutter fra før...Og nå jobber han fullt resten av uka, så jeg tenkte å ta med meg guttene for å kjøpe bursdagsgave til moren deres...Tenkte egentlig å gjøre en litt ny vri i år, ettersom guttene er blitt så store...tenkte å gi henne en liten ting fra de hver...tidligere har vi kjøpt en stor ting (sist fikk hun sånn englesmykke med gravering å greier!!!dødsfint), fra oss alle på en måte, men føler ikke at det er naturlig lengre...

Så da er spørsmålet...har dere noen tips til gave som en "mamma" vil bli glad for...jeg klarer nemlig ikke bare å kjøpe noe...må være gjennomtenkt...litt i hvert fall[;)][;)][;)]

Hvor gamle er guttene da? Hva med "verdens beste mamma" kopp eller noe?

Guttene er 7 og 10...tenkte i grunn på noe i den duren...men er liksom så usikker...vil jo at hun skal bli gla for det, selv om jeg ikke vil legge for mye i det...

Spør guttene hva de tror mamman ville blitt glad for da=). Kanskje du kunne kjøpt noe hobby ting, så kunne de laget noe selv=).

ORIGINAL: Jaybird

Spør guttene hva de tror mamman ville blitt glad for da=). Kanskje du kunne kjøpt noe hobby ting, så kunne de laget noe selv=).

Det var ikke dumt[:)] skal ta med minsten til by'n i dag, mens brodern er på trening..så får vi se[:D]

Så koselig at dere har et sånt forhold[:D][:D][:D]
Jeg har ikke noe tips, jeg er dårlig på gaver til jenter[8D]

Ja jeg og gutta har fått et veldig godt forhold...og det er utrolig godt...de betyr jo absolutt alt for sambo, så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort dersom de ikke hatt "tatt imot meg"....[;)]

Få de til å lage noe selv!!
Min lille bror støpte noen lys til meg når han gikk i Bhg så jeg fikk i jule presang...
Jeg ble drit glad for de, og har de hengende på pynt enda, selvom han er blitt 13 år nå[8D]

en mamma blir da alltid glad når man får noe hjemmelaget av barna sine [:D] 
Så synes det var en strålende ide jeg, de kan jo male noe, på lerret, kopp eller lignende.
Kanskje du kan finne frem et mammadikt den største kan skrive

Han yngste hadde tenkt veeeldig på gave til mamma, og ville kjøpe et par øredobber "sånn at hun kunne pynte seg litt" i yndlingsfargen hennes "grønn"...så det har vi gjort[:D][:D][:D]

Skal absolutt prøve å finne et mamma dikt som eldstemann kan skrive...kanskje ramme det inn??? tror hun blir glad for det[:)][:)] Tuuuusen takk[;)]

Høres ut som dere har funnet fine gaver til henne. [:)]

Så flink og snill du er så legger så mye i det slik at både mammaen og guttene blir fornøyde:)

ORIGINAL: Juvel

Så søt du er Wembie [:D][:D]

I lige måde Juvel[:)]

Back
Topp