Trenger litt hjelp igjen jeg ...

Mummis

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Hadde som jeg fortalte en blødning igår kveld,brunt m noe grums (sorry detaljene.).Men d kom ikke mere og heller ikke idag.Bør jeg likevel reise til legen og sjekke hcg eller bare se d an?

Hadde som jeg fortalte en blødning igår kveld,brunt m noe grums (sorry detaljene.).Men d kom ikke mere og heller ikke idag.Bør jeg likevel reise til legen og sjekke hcg eller bare se d an?
On du føler deg veldig stresset over det kan du jo ta en tur til legen:) om ikke er det ingen skade i å se det an. Som du sa det var bare litt og er ikke kommet noe mer :)

Som Stoltmor90 sier, er du stressa sjekker du opp, føler du deg rolig og at det er greit, ser du an. Det er veldig vanlig at man blør litt i løpet av svangerskapet. Fant noen tall på det en gang, og jeg ble overraska over hvor vanlig det var. Det er jo så lite fokus på at det er vanlig.

Oki,takk for svar,da ser jeg d nok an!Tenker jo d verste m en gang,åsså har det desverre vært mange som har måtte forlate oss her i det siste:(

Oki,takk for svar,da ser jeg d nok an!Tenker jo d verste m en gang,åsså har det desverre vært mange som har måtte forlate oss her i det siste:(

Jeg vet. Fant en link i stad hvor det stod at 1 av 4 som føder til termin har blødd i løpet av svangerskapet. Det er en betydelig andel.

Krysser fingrene for oss begge! Håper på uskyldig blødninger. Alt for mange som har måtte forlate gruppen i det siste

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Jeg vet. Fant en link i stad hvor det stod at 1 av 4 som føder til termin har blødd i løpet av svangerskapet. Det er en betydelig andel.
Ja absolutt,greit å vite d så har man det i tankene om det kommer mere!

Back
Topp