Trenger litt hjelp her...

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Jeg har fått mange strekkmerker på hofte, mage og bryster nå under graviditeten, som jeg har mine tvil om vil forsvinne.
Er det noen som har bilde av magen etter fødsel, vet få vil dele de, men jeg er så fortvilet over magen nå at jeg omtrent skjuler meg...

Noen som har lovende ord om at de blir bedre eller tips om å få de mindre røde??

Hilsen fortvilet "tatt-av-strekkmerke-fantomet"

hei.. føler ikke akkurat å ta bilde av maga min men..

vil bare si at strekkmerker for vi vel alle omtrent... og de blir hvitere med tida... men ikke fortvil, for du får verdens flotteste baby ut av det...[:D][:D] 
man må bare prøve å overse dem, heller være stolt!!
veit det er vansklig, har noen jeg å sjø.. men var nå ute å bada på stranda 3 mnd etter fødsel.. ikke så kult, men det får heller værra...
håper det hjalp litt da [:)][;)]

DÅ Æ GIKK GRAVID FIKK Æ BESKJED OM Å SMØR KREM PÅ ME E VITAMINA I MEN D HJALP IKJE HAR NU ENNU STREKKMERKA 2 ÅR ETTERPÅ. D E NÅKA SVINERI SPØR DU MÆ

Mine var veldig røde da jeg var gravid, men nå er de blasse.. Synes ikke så godt heller som de gjorde da jeg var gravid[:)]

ei venninne av meg har en teori om du ikke skurer de utsatte områdene med såpe så ofte så vil huden slippe å bli rensa eller noe sånt så ofte å det vil beskytte...
jeg prøvde det for moro skyld å jeg har ikke fått et eneste strekkmerke i noen av mine svangerskap...

jeg vaska meg altså men magen brukte jeg ikke såpe på mer enn en gang i uka ca.. annet enn den som rant fra hår å alt sånt...

veit ikke om det funker men enten var det det som hjalp meg eller så har jeg ikke anlegg for å få strekkmerker kanskje??

Back
Topp