Trenger litt hjelp her jenter...

MrsQuattro

Glad i forumet
Tankene begynte å kværne her nå etter at jeg var på sykehuset igår.. Vi så et bankende hjerte, allikevel så blør jeg.. Blør idag også, noe mer..

Men til spørsmålet:

Når det gjelder abort, er den lille allerede død når en begynner å blø, eller kan den være levende, begynne å blø og så dø..??
Skjønner dere hva jeg mener?

Selvom vi så et bankende hjerte igår, så er jeg redd for at det er en abort på vei iom at jeg blør.. Eller ville gyn sett det da?

huff :( hvet ikke jeg snuppa, men sender deg en varm klem og håper det ordner seg for deg!!
og at du slipper å bekymre deg!

Vet ikke jeg heller. Men, de kunne vel sagt noe om det når du var på UL?

Krysser fingre for at alt er bra og at det er en uskyldig blødning [:)]

ORIGINAL: vevina

huff :( hvet ikke jeg snuppa, men sender deg en varm klem og håper det ordner seg for deg!!

[&o] må nesten bare signere denne

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Takk jenter..

på UL sa de at alt så bra ut nå, hjertet banket og det var fint. Men hun kunne ikke si noe om hvordan det ville gå fremover. Det var altfor tidlig å si..

Prøver å google litt rundt nå, og har en sett ett bankende hjerte, så er sjangsen større for at det skal gå bra visstnok..

Er det forresten normalt å blø litt etter en GU undersøkelse? først var fastlegen å kikka/kjente oppi der, så gjorde gyn det samme + UL.. Håper kanskje det er derfor det blødde litt mer idag..

vet ikke om det er til noe hjelp, men sa de noe om plommesekken?? (trur det var det jormora mi kalte den).
jeg var på tildig ul nå i uka pga at jeg har mistet før, å hun sa at som regel når en mister er det den som ryker først å at de kan se det på den hvis en er i ferd med å miste.

krysser fingrene for deg å lykke til.

ORIGINAL: MrsQuattro

Takk jenter..

på UL sa de at alt så bra ut nå, hjertet banket og det var fint. Men hun kunne ikke si noe om hvordan det ville gå fremover. Det var altfor tidlig å si..

Prøver å google litt rundt nå, og har en sett ett bankende hjerte, så er sjangsen større for at det skal gå bra visstnok..

Er det forresten normalt å blø litt etter en GU undersøkelse? først var fastlegen å kikka/kjente oppi der, så gjorde gyn det samme + UL.. Håper kanskje det er derfor det blødde litt mer idag..

Er veldig normalt å blø etter en GU...Og når det har vært 3 stk oppi der løpet av kort tid, så vil det nok irritere litt på slimhinnene...

Må også si at jeg selv har begynt å blø igjen, [&o] Blir selvsagt begymret her og kan vel på en måte skjønne deg...Du har jo itillegg vært igjennom dette før...Så klart vil du være mer på "tuppa" enn normalt.,..

Men jeg tenker som så at jeg har begynt å blø igjen fordi livmoren vokser...Har fått en sånn tunghetsfølelse og magen vil liksom sprette mer ut da...(hehehe, teit forklart, men håper du skjønner hva jeg mener)

Og når du først har sett hjerte banke nå, sp vil jeg også tro at ting går den riktige veien...Vi er jo ennå tidlig på vei, og alt kan skje, men vi håper og tror at det går den riktige veien nå...[:)]

ORIGINAL: Timmytime

vet ikke om det er til noe hjelp, men sa de noe om plommesekken?? (trur det var det jormora mi kalte den).
jeg var på tildig ul nå i uka pga at jeg har mistet før, å hun sa at som regel når en mister er det den som ryker først å at de kan se det på den hvis en er i ferd med å miste.

*prøve å huske hva gyn sa*
hun forklarte vel at plommesekken var der, og at det var den som var matpakka til babyen? eller var det en kant rundt som var det...
Så forklarte hun at livmoren var der den skulle...

jeg hadde blødninger når jeg var gravid med minstemann. d pågikk i flere dager å det fosset.... var på utallige ultralyder men det var fult liv dær inne:) de visste ikke hvorfor jeg blødde men mange gjør det og det går bra:)

hun forklarte vel at plommesekken var der, og at det var den som var matpakka til babyen? eller var det en kant rundt som var det...

va det hu sa til meg og, at det var matpakken til babyen nå.sånn jeg forstod det var det kjempebra at de så den var der.

ORIGINAL: *MaCa*

Takk jenter..

Er veldig normalt å blø etter en GU...Og når det har vært 3 stk oppi der løpet av kort tid, så vil det nok irritere litt på slimhinnene...

Må også si at jeg selv har begynt å blø igjen, [&o] Blir selvsagt begymret her og kan vel på en måte skjønne deg...Du har jo itillegg vært igjennom dette før...Så klart vil du være mer på "tuppa" enn normalt.,..

Men jeg tenker som så at jeg har begynt å blø igjen fordi livmoren vokser...Har fått en sånn tunghetsfølelse og magen vil liksom sprette mer ut da...(hehehe, teit forklart, men håper du skjønner hva jeg mener)

Og når du først har sett hjerte banke nå, sp vil jeg også tro at ting går den riktige veien...Vi er jo ennå tidlig på vei, og alt kan skje, men vi håper og tror at det går den riktige veien nå...[:)]

Skjønner hva du mener, hehe..
Min kjære er veldig optimistisk og prøver å trøste meg, men jeg bare gråter...
Klart, ting vokser og gror nedi der, og slimhinnene er vel ganske tynne og skjøre så er vel naturlig at det kan bli noe blødninger!

Krysser fingrene for deg *MaCa* at alt er som det skal!!

va det hu sa til meg og, at det var matpakken til babyen nå.sånn jeg forstod det var det kjempebra at de så den var der.

Det var jo godt å høre..!

har ikke peil jeg.... for jeg tenker alltid på blød som negativt, men igjnn, har hørt om mangen som blør, og de får jo kjempe friske flotte barn... [:)]

Er ikke særlig optimistisk av meg nå akkurat.. Gråter for ingen ting og har konstante menssmerter og blør fremdeles.. Er kun når jeg er på do da.. Men det var det sist også..

Min kjære er optimistisk, menjeg vet nå ikke jeg..

Jeg tror dette går helt fint jeg snuppa. Som du forteller : 3stk har rotet oppi der, da er det lett å få blødninger, å gyn så plommesekken, et hjerte som banket å at alt var fint. Da er det veldig liten sjans for at man mister. Dette går fint skal du se [:D]  Hun ville nok ha sett hvis det var noe unormalt der. Jeg ønsker deg masse lykke til å sender over en stooooooor god klem til deg [:D]

Takk for oppmuntringer..[:)]

Får bare mer og mer vondt igrunn nå..Tenkte å ringe sykehuset igjen imorgen om det ikke gir seg, evt senere ikveld.. Hun legen sa jeg skulle ringe om jeg fikk menslignende blødning..

Skjønner bare ikke hvordan dette skal gå bra når jeg blør og har vondt...

Hvor mye er normalt å blø etter en GU?

ORIGINAL: vevina

Back
Topp