Trenger litt hjelp her jeg...

Kaoleena

Elsker forumet
Problemstillingen er som følger:

Jeg har vært på jobb siden kl 10 i dag og har slitt med litt kvalme og tretthet... Den siste halvtimen har det bygget seg opp en sinnsyk hodepine og jeg har fremdeles 1 time og 40 minutter igjen av arbeidsdagen... Har en eske paracet i vesken min, men har egentlig ikke noe lyst til å ta dem... Vet at paradet ikke skal være farlig for fosteret, men jeg vet liksom ikke... Tror ikke jeg klarer å sitte her til kl 6 om jeg ikke tar paracet...

Hva ville dere gjort???[8|]

Høres ut som om du er dehydrert......... få i deg masse vann.... og når du har gjordt det, så drikker du litt til.....[:)]

Det er veldig viktig å drikke mye, men går ikke hodepinen over ved mye drikke og luft så kan du faktisk ta paracet. Jeg spurte på gyn når jeg var på UL ang dette fordi jeg har nakkeskade som fører til mye smerter.... der sa hun at gravide kan ta opp til 4 gram paracet i døgnet uten at fosteret blir påvirket!

Og sannsynligvis vil du ikke ta 4 gram paracet hver dag gjennom hele svangerskapet akkurat. Nei, bedre å ta paracet enn å lide seg gjennom en hodepine. Når hodepinen forsvinner slapper du bedre av og da har sikkert babyen det også bedre.

Paracet er ikke noe skadelig når det brukes i moderate mengder. Det er bedre å bruke Paracet enn Ibux. Så jeg synes absolutt du skulle tatt deg en pille for hodepinen. Du må jo ikke sitte på jobben og føle seg helt utslitt da. Lykke til ! [;)]

Back
Topp