trenger litt hjelp fra dere kloke damer

tosmå*

Glad i forumet
Har et lite problem...

Vi har planer om å reise til Spania i oktober, med begge barna. Skal reise med en annen familie og vi vil bestille nå, sånn at det går i orden. Problemet er at når vi skal bestille fly, så må vi ha navn på alle, inkl babyen som kommer i mars[&:]. Å det vet vi jo ikke. Er bare ryan air vi kan reise med herfra, å der kan man ikke endre på bestillingen, ifh til navn. Tenkte å kontakte de, men det er kun tlf, på engelsk[:o]! (jeg er megabånn i engelsk)

Så jeg lurer jo på om noen har gjort dette før meg, og om det kan gjøres på en lur måte...[8D]

Vanskelig det der - om dere vet kjønn og har bestemt navn kan dere jo bestille i det navnet - det som er viktig er at det står samme navn i passet som på billetten. Hvis ikke tror jeg nok kanskje det ikke går før babyen er født...

ORIGINAL: lenemor

Vanskelig det der - om dere vet kjønn og har bestemt navn kan dere jo bestille i det navnet - det som er viktig er at det står samme navn i passet som på billetten. Hvis ikke tror jeg nok kanskje det ikke går før babyen er født...

vi vet ikke kjønn og ikke navn, så kan ikke skrive inn noe. Får vel vente noen mnd til da før vi bestiller.

ORIGINAL: *SuperBerta*

Hmm.. ikke lett det der.. Er det noen andre du kjenner som kan ringe og spørre for deg da?

jo pappa. Men mine foreldre har reist en del med ryan air, og sier at de er svært firkanta og vanskelige. Men vi får se. Ser nok ut som vi ikke kan bestille før etter fødsel.

Vi hadde billetter til bare oss voksne og jeg fortalte at det skulle kanskje være en baby med og det var greit siden hun ikke skulle ha eget sete. Og da avgjorde vi at hun skulle bli med bare uka før avreise (det synes jeg virker logisk)

Men det var ikke med Ryan Air.....[8D]

Det burde jo gå an å bestille billetter nå og komme tilbake til navn og kjønn - men jeg aner ikke hvor firkanta det er. Dere vet jo uansett at dere kommer til å være 4 stk - 2 voksne og 2 små - så er de litt runde i kantene burde det jo gå. Håper det ordner seg[:)]

Back
Topp