Trenger litt hjelp, ang. bryllupskort

Rødtopp86

Gift med forumet
Da er jeg nesten ferdig med kortet jeg skal gi fra meg på lørdag. Det eneste som gjenstår nå, er å skrive inni kortet. Men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Noen forslag? Skal jeg skrive Gratulerer på bryllupsdage/med bryllupsdagen??

Beklager .Her kan ikke jeg hjelpe deg. Sitter med det samme problemet selv. Så venter spent på svara du får[:D]

ORIGINAL: loeve

Beklager .Her kan ikke jeg hjelpe deg. Sitter med det samme problemet selv. Så venter spent på svara du får[:D]

hehe, vi får krysse fingrene da [:D]

Kjære brudepar,

Tillykke med bryllupsdagen deres, håper dere får en uforglemmelig dag.

Personlig hilsen..glad i dere etc.

Mange gratulasjonsklemmer fra

Sist tror jeg at jeg skrev:

Til Brudeparet X og X.

Tillykke med den store dagen og fremtiden!

Hilsen (åsså hele familien pga vi kjøpte gave sammen)

Fant dette i en blogg:

Kjærligheten er dyp som havet. Jo mer den gir, desto mer har den i behold. ~William Shakespeare

Elsk hverandre, men gjør ikke kjærligheten til et bånd. La den heller være et bevegelig hav mellom deres sjelers kyster. ~Kahlil Gibran

Det er ikkje sant at kjerleik gjer blind. Kjerleik gjer klok. ~Haldis Moren Vesaas

Livet må bli styrket med mange vennskap. Å elske - og bli elsket er den største lykke i livet. ~Sydney Smith

Husk: Ekteskapet har mange sorger, men sølibatet har ingen gleder. ~Ukjent

Elvane møtest frå kvar sitt fjell. Grip kvarandre i hendene. Blandar sin sorg og sitt blod. Held fram einige, sterkare, snovar ikkje så lett i steinane: Turrskodd skal ingen vassa oss no. ~Olav H. Hauge

En minnerik dag i livet for to som hverandre har fått. Må lykken til dere smile, vi ønsker dere alt godt. GRATULERER! ~Ukjent

Bryllupsklokker ringer om glede og lykke. Blomster forteller om tillit og håp. Gyldne ringer, ekteskapets evige smykke står for trofast kjærlighet som varer år etter år. ~Ukjent

I dag har to mennesker avgitt et løfte.. et løfte som forplikter, beriker og sprer glede. Gratulerer. ~Ukjent

Han så på henne - og hun så på han, og så stod to hjerter i fyr og i brann. Og akkurat det, har vi sett her i dag - kan føre til glede og bryllupslag. ~Randi Nielsen

Til lykke, til lykke på livets vei! Måtte den bli både lang og brei og gi dere det dere håper på : En eviglang kjærlighet å dele på! ~Randi Nielsen

" Og størst av alt er Kjærligheten" ~Bibelen

Ekteskap er to om alt, to om bankbok, sukker, salt, oppvaskebenk og lengt og håp, fjernsynsskjerm og kjøleskåp, godlynt drøs og dumme tretter, varme bein i kalde netter, to om siger, to om tap, først og fremst er ekteskap ein å dela natt og dag med og ein venn å le i lag med. ~Ingvar Moe

To skal man være for på livsveien vandre, to for å hjelpe og støtte hverandre. ~Ukjent

Et lykkelig ekteskap består av kjærlighet og omsorg, forståelse og kompromisser, og fremfor alt - ved alltid å være der for hverandre. ~Ukjent

Samølivslykke, rikdom, ære, mange år blant mange kjære, gleder som hver dag blir flere! Junos sang velsiger dere! ~William Shakespeare

Giftemålets ABC. G står for Gyldne ringer, I står for Inderlig kjærlighet, F står for fantasiens vinger, T står for tålmodighet og trofasthet.

Kjærligheten er tålmodig, den er vennlig. Kjørligheten er ikke misunnelig. Kjærligheten skryter ikke, er ikke oppblåst. Den oppfører seg ikke usømmelig, søker ikke sitt eget, lat seg ikke opphisse. Den gleder seg ikke over urett, men gleder seg i sannheten. Den tåler alt, tror alt, håper alt, utholder alt. ~Bibelen

Tusen dikt har fortalt oss at vi ikkje kan eige kvarandre, men vi kan låne kvarandre og gløyme levere tilbake. ~ Arne Ruset

Der var det mye fint Malin! Tusen takk [:D]

kjære brudepar
tillykke på den store dagen, håper dere får en uforglemmelig dag,
ønsker dere masse lykke til som herr og fru

med vennlig hilsen ................

Back
Topp