Trenger litt gode vibber...

Majka

Betatt av forumet
Har nok mest sannsynlig hatt en SA (..igjen..), men legen kunne ikke si noe sikkert...
Sykehuset vil ikke ha meg inn til undersøkelse og ul, så nå skal jeg ta hcg blodprøver for å se om det er synkning i hcg-nivået.. Tok en i går og skal ta en ny i morgen, men jeg får ikke vite svaret før tidligst torsdag! [:'(]

Håper jo selvfølgelig at nivået stiger, men det er nok ganske usannsynlig. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men innimellom kan jeg begynne å lure litt..

Er det noen som vet hvor lenge hcg'et sitter i kroppen etter en SA eller MA??

Ronja

(Lar ticker'en min stå til siste slutt!! Nekter å gi opp helt enda!!) [:)]

huff[:(]
vil berre senda ein stor KLEM , det hjelper nok lite men..[&o]

Sender en klem fra meg til deg. Krysser alt man kan krysse for at det går bra.
Klem

På clearblue leste jeg at du har hcg i kroppen inntil ni uker etter en abort. Det resulterte i at jeg hadde en positiv graviditetstest da mensen uteble måneden etter en abort.. [&:] Men mensen kom etter noen dager da..

Ønsker deg iallefall lykke til! Håper det går bra med deg!

Hei!

Ikke gi opp nei!! [:)] Jeg måtte vente nesten to uker uten svar, og det er de desidert fæleste, mest ufordragelige ukene i mitt liv! Men da jeg kom på ny ul så de et knøtt med hjerteslag (noe som forøvrig nesten fikk mine egne til å stoppe opp av sjokket). Det kan gå bra, vi krysser alt vi har for deg!

Masse lykke til!!!

Krysser fingrene for deg!
Synes det virker ganske hjerteløst av sykehuset å ikke ville ta en ul på deg så du kan få et raskt svar. [:@]

Jeg hadde en sa i mai, og jeg testet positivti 5 uker etterpå...
Håper virkelig ikke at dette har skjedd med deg... Men forlang
UL hvis du føler det... Ville jeg gjort...

Håper alt går bra[:)]

Takk for alle gode vibber, jenter, det varmer!

Til å begynne med syns jeg det var helt forferdelig å ikke få UL, men når jeg fikk tid til å tenke over det syntes jeg egentlig det var greit. Jeg kan (forhåpentligvis) sitte hjemme i min egen sofakrok og takle reaksjonen uten masse fremmede rundt og noen som roter mellom bena på meg..

Og skulle blodprøvene vise en stigning (noe som blir mer og mer usannsynlig for hver liter blod som synes å komme utav meg!), så får jeg nok ultralyd uansett. Det er liksom noe annet å se frem til en UL når du vet noe lever inni deg, enn når det mest sannsynlig ikke finnes spor av liv...

Back
Topp