Jeg skjønner ikke helt når jeg egentlig har eggløsning, når det lønner seg å ha sex og når jeg kan regne med å begynne å telle dpo's. Blir gal av å lese om alt og livredd for å ikke treffe på riktig tidspunkt.
Dette har skjedd de siste dagene, er det noen som kan tyde kroppen og syklusen min? Jeg skjønner den nemlig ikke selv.
CD 7-11: La inn aksjer en gang pr. dag
CD 12-13: Ikke positiv el-test, ingen aksjer
CD 14 Fredag morgen: Positiv el-test, el-slim og stikking i eggstokker - aksjer fredag ettermiddag
CD 15 Lørdag morgen og kveld: Positiv el-test, el-slim og stikking i eggstokker - aksjer lørdag morgen
CD 16 Søndag morgen: Negativ test, stikking i eggstokker og veldig ømme pupper - aksjer søndag ettermiddag
Alle tilbakemeldinger tas i mot med STOR takk! Hilsen forvirret prøver.
Dette har skjedd de siste dagene, er det noen som kan tyde kroppen og syklusen min? Jeg skjønner den nemlig ikke selv.
CD 7-11: La inn aksjer en gang pr. dag
CD 12-13: Ikke positiv el-test, ingen aksjer
CD 14 Fredag morgen: Positiv el-test, el-slim og stikking i eggstokker - aksjer fredag ettermiddag
CD 15 Lørdag morgen og kveld: Positiv el-test, el-slim og stikking i eggstokker - aksjer lørdag morgen
CD 16 Søndag morgen: Negativ test, stikking i eggstokker og veldig ømme pupper - aksjer søndag ettermiddag
Alle tilbakemeldinger tas i mot med STOR takk! Hilsen forvirret prøver.