Trenger litt EL-hjelp...

svada

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Jeg skjønner ikke helt når jeg egentlig har eggløsning, når det lønner seg å ha sex og når jeg kan regne med å begynne å telle dpo's. Blir gal av å lese om alt og livredd for å ikke treffe på riktig tidspunkt.

Dette har skjedd de siste dagene, er det noen som kan tyde kroppen og syklusen min? Jeg skjønner den nemlig ikke selv. :facepalm::hilarious:

CD 7-11: La inn aksjer en gang pr. dag
CD 12-13: Ikke positiv el-test, ingen aksjer
CD 14 Fredag morgen: Positiv el-test, el-slim og stikking i eggstokker - aksjer fredag ettermiddag
CD 15 Lørdag morgen og kveld: Positiv el-test, el-slim og stikking i eggstokker - aksjer lørdag morgen
CD 16 Søndag morgen: Negativ test, stikking i eggstokker og veldig ømme pupper - aksjer søndag ettermiddag

Alle tilbakemeldinger tas i mot med STOR takk! Hilsen forvirret prøver.

Høres veldig normalt ut, og vil tro du har el i dag. Høres ut som dere skal ha god sjanse her ;)

Høres veldig normalt ut, og vil tro du har el i dag. Høres ut som dere skal ha god sjanse her ;)
Takk for svar, Toneany. :) Er det da sånn at vi burde fortsette med å legge inn aksjer et par dager til for å være sikre? Og regner jeg 1dpo fra i morgen? Blir småsvett av dette. Nå leste jeg at det både var positivt og negativt med ømme pupper allerede fra el-dagen. Noen som har erfaringer med dette? Det var ikke sånn i forrige pp, da ble puppene ømme ca 3-4 dpo.

Takk for svar, Toneany. :) Er det da sånn at vi burde fortsette med å legge inn aksjer et par dager til for å være sikre? Og regner jeg 1dpo fra i morgen? Blir småsvett av dette. Nå leste jeg at det både var positivt og negativt med ømme pupper allerede fra el-dagen. Noen som har erfaringer med dette? Det var ikke sånn i forrige pp, da ble puppene ømme ca 3-4 dpo.

Det med puppene vet jeg ikke om, men jeg tror jeg har/har hatt el i dag, og jeg har mensmurringer og stikking i brystvortene. Kan jo ikke skade å fortsatt legge inn aksjer i morgen bare for å ikke risikere å la en sjanse gå i fra en, så lenge dere har lyst. :)

Det med puppene vet jeg ikke om, men jeg tror jeg har/har hatt el i dag, og jeg har mensmurringer og stikking i brystvortene. Kan jo ikke skade å fortsatt legge inn aksjer i morgen bare for å ikke risikere å la en sjanse gå i fra en, så lenge dere har lyst. :)
Da kjører vi på og tar en kjapp en i morgen for sikkerhets skyld. :p

Så spennende – da er vi like langt. Hvilken pp var du på igjen? :) Nå er det bare å gjemme unna alt av g-tester, for nå kommer vel testetøsa frem i meg igjen. :hilarious: ...skal prøve å holde meg nå da. I hvert fall til 10 dpo. Blir så sabla skuffa når jeg får negative tester.

Da kjører vi på og tar en kjapp en i morgen for sikkerhets skyld. :p

Så spennende – da er vi like langt. Hvilken pp var du på igjen? :) Nå er det bare å gjemme unna alt av g-tester, for nå kommer vel testetøsa frem i meg igjen. :hilarious: ...skal prøve å holde meg nå da. I hvert fall til 10 dpo. Blir så sabla skuffa når jeg får negative tester.

Pp 6 etter sa. Ble gravid i pp 6 nå ssist også. Så det begynner å bli en stund med prøving.,,

Så trist... Håper det går veien for dere nå! Er det første sa? Og hvor tidlig skjedde det?

Første SA , ja. Var 11+4 da det skjedde, men småblødde daglig siden uke 8. Så jeg hadde ventet i nesten to uker på ultralyd for å få et endelig svar fordi jeg hadde gått så lenge og vært usikker og prøvd å holde oppe håpet, og så skjedde det dagen før ultralyden. Men oppdaget nå i dag at jeg har talt feil, er i pp 5 etter SA nå. :p Så får satse på at det klaffer nå snart, og da skal jeg bestille tidlig UL, så vi kan føle oss litt tryggere eller få svar tidligere hvis jeg blør igjen.

Back
Topp