Trenger legge tips!!!

HanneMamsen

Flørter med forumet
Hei jenter:)

Lenge siden jeg har vært innom her nå.. Har hatt en liten snuppe med 40 i feber og diare i 13 dager :/

MEN!! For kanskje 3-4 uker siden så begynte lillegull å reise seg påå etter alt mulig...Å nå har vi da et leggeproblem... Hun reiser seg jo opp i sengen hele tiden, å står der å holder seg, og er jo ikke akkurat i sovemodus da... (samme hvor trøtt hun er)
Har sånn sovepose til å binde henne fast i.. og det funker ofte, men hun hyyyler som bare det, å vrenger og vrir seg som bare det..og klarer faktisk også å snu seg inni posen..

Er det noen som har samme problem? evt noen råd eller tips!??[:o] 

Huff stakkars liten..[:(]  Godt hun er blitt bedre da..

Vi har samme problemet med vår... men vi gjør det så enkelt at vi vugger han til han er nesten sovnet så legger vi han i senge og der roer han seg som oftest. vist ikke er det bare å gå inn og ut av rommet, legge henne ned hver gang og si god natt... det funket på han elste min.. men det tok to kvelder så var det over. da skjønte han at er jeg oppi her så er det natt...

Lykke til[:)]

Har ikke dette problemmet nå,men hadde det med eldste mann.

Vi måtte bare gå inn å legge han ned helt til han sovnet, tok mindre å mindre tid, å viktig å ikke snakke til barnet når man gjør det.

Masse god bedring til lille A[:)]

Back
Topp