Trenger kostyme hjelp!! *oppdatert*

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Neste helg skal eg i bursdag til 2 venniner... og temaet er: pimp and hoes!!!

Eg er ikke fornøyd med kroppen, så eg trenger et kostyme som er tøft, men og ikke helt inntill sittende og for kort...

Har dere noen tips? eg kan velge selv om eg vil vere pimp eller hore..
og skal kle meg ut, vil ikke vere den eneste partypoopern der som ikke har kledd seg ut :P

fått et bra svar: skal vere pimp!!! Ta på deg en svær baggy olabukse, singlet eller stor vid t-skjorte, masse gullsmykker....også går du rundt og snakker nedsettende om alle jenter hele kvelden..

hm, de fleste "betalte damer" går jo i tettsittende klær. Men du trenger jo ikke være ei fra gata, hva med ei luksus h*re? Ei skikkelig dyr ei, med ett par frekke trekk eller noe?[:D]

ORIGINAL: plysj

hm, de fleste "betalte damer" går jo i tettsittende klær. Men du trenger jo ikke være ei fra gata, hva med ei luksus h*re? Ei skikkelig dyr ei, med ett par frekke trekk eller noe?[:D]

hmm, hva går slike i da? :P hehe.. føler meg litt dum nå men, skal ikke vere lett :)

Hjeeeeelp [&:]

har aldri vært på sånn før jeg,vet bare at de som regel har tettsittende klær,korte skjørt/kjoler,nettingstrømpebukse osv..så kan desverre ikke hjelpe deg[:-]

da har eg fått et bra svar på generell, så nå er eg klar :)

nå driver jeg en "slik" butikk og har sikkert noen gode forslag *humre*

Har jo dresset opp en god del mennesker i alle former til hore og hallik fester.

Kan f.eks foreslå en aldri så liten stuepikeuniform med strutteskjørt. De er som regel ikke tettsittende, og kan gjøres ganske ho'ete med litt slitte nettingstrømper og høye sko :) samme antrekket vil antagelig tenne gubben om man bytter ut de slitte nettingstrømpene med litt lekre strømper :D

ORIGINAL: Mamman til Kiera

nå driver jeg en "slik" butikk og har sikkert noen gode forslag *humre*

Har jo dresset opp en god del mennesker i alle former til hore og hallik fester.

Kan f.eks foreslå en aldri så liten stuepikeuniform med strutteskjørt. De er som regel ikke tettsittende, og kan gjøres ganske ho'ete med litt slitte nettingstrømper og høye sko :) samme antrekket vil antagelig tenne gubben om man bytter ut de slitte nettingstrømpene med litt lekre strømper :D

Det også går :) men er ikke dei sånn kjempe korte over låra da? er ikke så glad i appelsinhud låra mine :P har vokst en del under graviditeten.. kunne gått i det før eg vart gravid, men ikke nå etterpå desverre...

Ikke alle er korte over låra.. noen går til litt ned på låra og bruker man en hullete nettingstrømpebukse f.eks så funker det.. det er forskjell på elegant ho' og slutty ho' *ler*

Eventuelt finn et sånt 1700 talls bordell kostyme.. tutuskjørt og sånn.. drit tøft!

Back
Topp