Trenger kjapt svar!

Roxanne

Elsker forumet
Det står virkelig på felleskatalogen at både rhinox og zymelin kan brukes av gravide! Man må jo kunne stole på felleskatalogen vel? Jeg har så lyst å sove godt i natt uten å sette babyen min i fare...

Hvis det står i felleskatalogen ville jeg stolt på det. Og legen din hadde vell ikke skrevet det ut uten at det var trygt.

Håper du fikk den en god natts søvn!

Frk.Careface skrev:
Hvis det står i felleskatalogen ville jeg stolt på det. Og legen din hadde vell ikke skrevet det ut uten at det var trygt.

Håper du fikk den en god natts søvn!

Det er reseptfritt.. Men jeg tok det jeg altså. Og Gud bedre det var så godt at jeg nesten begynte å gråte. Men hvis fosteret nå ikke har fått nok næring gjennom navlestrengen så tilgir jeg meg aldri :/

Jeg spurte legen min jeg. Og apoteket. Hvilken nesespray jeg burde bruke. De sa Zymelin var best. Så jeg har brukt det for å få sove ordentlig om natten når jeg er forkjølet. Men den skal ikke brukes mer en to ganger pr. dag i mer enn 10 dager.

Arg.. klarte å slette det forrige innlegget.

Skulle bare si fra om at jeg spurte lege og apotek om hvilket merke jeg kunne bruke. Zymelin fikk jeg til svar :) Ikke mer enn 2 ganger i døgnet, og ikke over 10 døgn. Så jeg har brukt det med god samvittighet når jeg nå er stapp-forkjølet.

Back
Topp