Trenger julegavetips!

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Vi skal kjøpe julegave til jenta vår på 1,5 år, men vi vet ikke hva vi skal kjøpe.. Tenker å bruke ca. 1000kr. Noen tips? :-)

De første julene brukte vi ikke så mye penger til vesla. Tenkte det uansett ble jevnet ut siden hun fikk så mye klær og greier i løpet av året på den alderen. Første jul fikk hun akebrett, andre jula ble det duplo og en oppbevaringsboks. Duploen var stor suksess da!

Det blir jo på en måte bare "symbolsk," ettersom at hun ikke forstår, eller kommer til å huske det, så kanskje dere skal kjøpe noe hun trenger?

Vår sønn på 20 mnd får Duplo av oss, og sikkert 1 million ting fra svigerfamilien min. :P

Hvis dere ikke vet... Kan dere ikke heller legge pengene til side og kjøpe noe til våren/sommeren? Eller bare sette pengene på konto

Vi har bare kjøpt en fisher price leke og en bok til minsten på da 10 mnd. Han har jo fått uhorvelige mengder med ting i løpet av året, pluss så holder vi på å lage rom til ham. :)

Vi har kjøpt en balansesykkel til 300kr fordi han er helt gal etter sykkel. Tenkte litt som deg at jeg MÅTTE bruke 1000kr iom at det er barnet mitt, men det er jo egentlig bare tull :-) han skjønner ikke verdien i kroner og blir veldig glad for sykkelen uavhengig av pris. Han har tre sett med besteforeldre som jeg vet også bruker 1000kr hver på han. Så vi sparer pengene/ evnt. setter de på kontoen hans - får se hvor dårlig samvittighet jeg har for akkurat det, men det blir jo bare for min egen del.

Altså vist du ikke kommer på noe kan du likegodt sette pengene inn på konto istedenfor :) eventuelt bare kjøpe en liten ting.

Back
Topp