Trenger julegavetips til en 5 åring

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Datteren min på 5 år har alt mulig av leker. Og vi har Ipad. Så jeg er helt tom på ideer til hva jeg kan gi til henne til jul i år.

Hva skal dere gi til barna deres i julegave? Trenger forslag!

Min på 4,5 ønsker seg radiostyrt bil, så tror vi går for det. Legger litt mer penger i det og kjøper en «crawler», som ikke går veldig fort men klarer en del terreng og der vi kan bytte deler etter behov. Blir fort en gitar i 1/2-størrelse også (via besteforeldre) da han har vært fascinert av gitar veldig lenge. Slenger på er munnspill til 1-åringen så blir det livlig!
Har egentlig ikke gitt særlig med gaver til jul til ham frem til nå da jeg ikke syns han har hatt så mye utbytte/forventninger, men merker at i år er første året gaver er «en greie» for han på 4.

Datteren min på 5 år har alt mulig av leker. Og vi har Ipad. Så jeg er helt tom på ideer til hva jeg kan gi til henne til jul i år.

Hva skal dere gi til barna deres i julegave? Trenger forslag!

hva med hobbysett av noe slag:-) jeg er veldig fan av forbruksvare/hobby og kreasjon ting, super måte å få barna til å utfolde seg:-) ga foam og silk clay sett til niesen min på 5 sist jul, var veldig hit her i alle fall:-)

Treåringen er enkel å kjøpe gave til, men verre med syvåringen. Han fikk iPad i fjor og mobil fikk han i sommer. Leke er han ikke så god på, så leker mister han fort interesse for. Kanskje noe han kan bruke ute i vinter.

Min elsker lego :) trenger nye skisko også, men det blir litt på siden da han ville fått det uansett siden jeg vil at han skal gå på ski :p muligens sparkesykkel og lys til sykkelen.

Hvis hun har alt hun kan ønske, gi henne noe nyttig. sengetøy, en ekstra vinterdress, ski, pentøy til 17.mai, sykkel, bøker som hun kan øve på å lese i etc etc

Back
Topp