Trenger jentenavn

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen og vi står helt fast på jentenavn (guttenavn tror jeg er klart)
Noen som har noen forslag?
Gutten vår har et internasjonalt navn og er langt og fint, men lengden er ikke så viktig, men greit om det er litt internasjonalt :)
Både meg og mannen har også internasjonale navn og det synes jeg er veldig greit når vi er på reiser og sånn :)
 
Zelda, Luna (Angelica), Lilly, Andrea, Maria, Vanessa, Ariel :)
 
Zelda, Luna (Angelica), Lilly, Andrea, Maria, Vanessa, Ariel :)

Luna har vi faktisk tenkt på ❤️ veldig fint navn :)
Vi er litt frem og tilbake men er absolutt et alternativ :)
 
Zelda, Luna (Angelica), Lilly, Andrea, Maria, Vanessa, Ariel :)

Maria hadde vi faktisk planer om hvis første ble jente :) det hadde jeg glemt, veldig fint :)
 
Zelda, Luna (Angelica), Lilly, Andrea, Maria, Vanessa, Ariel :)

Mannen min liker Zelda veldig godt. Jeg er ikke helt enig der.
(sorry for at det ble 3 innlegg, kom på nye ting å skrive hver gang jeg var ferdig og tenkte ikke på at jeg kunne redigere før nå :p håper ikke du ble forvirret :))
 
Jenny hadde jeg brukt selv denne gangen hadde det ikke vært for at det er en god venninne :Heartred

Da blir det kanskje litt tungvint ja hvis dere er veldig mye sammen :)
Hvis ikke så hadde jeg ikke brydd meg om det, hun hadde nok bare synes at det var koselig :)
 
Mannen min liker Zelda veldig godt. Jeg er ikke helt enig der.
(sorry for at det ble 3 innlegg, kom på nye ting å skrive hver gang jeg var ferdig og tenkte ikke på at jeg kunne redigere før nå :p håper ikke du ble forvirret :))
Første vår fikk navnet Zelda :Heartred
Pappaen er gamer, så det ble en liten prinsesse :p
Vi har også fått Heike, men det er jo et unisex navn :)
Liker Villemo, Ragna og Tuva også :p

Planen var i mange år at fikk vi jente så ble det Luna, men ble veldig feil da ho først kom, så mannen foreslo Zelda :Heartred
 
Savannah
Sophia
Sarah
Norah
Josephine
Emma
Isabella
Ariana
Billie
Christina
Daniella
Evelyn
Filippa
 
Savannah
Sophia
Sarah
Norah
Josephine
Emma
Isabella
Ariana
Billie
Christina
Daniella
Evelyn
Filippa

Liker veldig godt mange av disse navnene, noen er "oppbrukt" og noen er uaktuelle fra Mannens side.
Men noen av de må jeg foreslå for han :) :)
 
Vanessa
Sara
Elisabeth
Camilla
Rita
Tina
Sandra
Monica
(Mambo nr 5 ble en ufrivillig inspirasjon:p)
 
Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen og vi står helt fast på jentenavn (guttenavn tror jeg er klart)
Noen som har noen forslag?
Gutten vår har et internasjonalt navn og er langt og fint, men lengden er ikke så viktig, men greit om det er litt internasjonalt :)
Både meg og mannen har også internasjonale navn og det synes jeg er veldig greit når vi er på reiser og sånn :)
Mange norrøne navn funker bra på engelsk.

Vi får gutt, så har lagt bort jentenavnlista. Kanskje du liker noen av disse uvanlige, norrøne, jentenavnene:

Aldis
Alfrid
Alva
Eili
Evina
Eldrun
Embla
Gyda
Helma
Hulda
Karun / Karunn
Sigdis
Tona
Una
Valdis
Yrsa
Isa
Elba
Elma
Helma
Eyva
Katla
Hilma
Iva
Jara
Tyra
Alvi
 
K
Mange norrøne navn funker bra på engelsk.

Vi får gutt, så har lagt bort jentenavnlista. Kanskje du liker noen av disse uvanlige, norrøne, jentenavnene:

Aldis
Alfrid
Alva
Eili
Evina
Eldrun
Embla
Gyda
Helma
Hulda
Karun / Karunn
Sigdis
Tona
Una
Valdis
Yrsa
Isa
Elba
Elma
Helma
Eyva
Katla
Hilma
Iva
Jara
Tyra
Alvi

Jenta vår heter Embla. Får vi noen gang en til skal hun nok hete Tyra:)
 
Natasha er et navn jeg kom over når vi var på navnejakt som traff meg litt. Synes det var litt spessielt, så måtte nok vent meg til det på en måte. Kjenner ingen som heter det og tenkte det hadde vært et kjempetøft navn om det skulle bli jente. Men vi ble enige om et annet navn da, så får heller spare det til neste.
Ellers ser jeg at de andre navna jeg hadde i tankene allerede er nevnt over, så da ønsker jeg dere lykke til med navnevalget. ;)
 
Elisa
Amelia
Emilia
Lily
Juliana
Ariana
Elsa
:)
 
  • Liker
Reactions: B82
Back
Topp