Trenger inte sömn...

sesson

Elsker forumet
Med to tette barn har det inte blivit mye sömn de sista 2 åren. Natt till igår fick jag sova 5 + 4 1/2 timma. Alltså ett litet avbrott emellan. Å makan till trött jag var efter den natten. Nu som jag äntligen hade fått sova så mange timmar!!

I natt blev det 4 + 1 1/2 timmar å jag er mye mer upplagt....hehe.... E väl så van nu att jag inte sover så mye att kroppen blir helt ut av sig om det blir for mye på en gang [;)]

Er nok sånn ja! Jeg og blir litt surrete i hodet hvis jeg får sove mye, 6 timer er liksom nok nå...[&:]

Hehe, selv om jeg bare har en, merkes det her også. Jeg får sove lenge iblant i helgene og da har jeg hodepine da jeg våkner[8D]

Kjenner følelsen ja. Får vondt i ryggen av å ligge for lenge også.

Samma her! Jeg hadde barnefri et døgn i helga og sov masse, men hadde nesten motsatt virkning. Etter å ha sovet i 10 timer følte jeg meg skikkelig fyllesyk! Tok meg en skitur, så ble det bedre. MEN føler meg mer opplagt etter å ha sovet mindre. Merkelig hvordan kroppen venner seg til ting. [:)]
Det er en "fine line" her og da, for blir ikke helt blid hvis det blir for lite over lengre tid heller. Men merker at man trenger mye mindre søvn nå enn før. [:)]

Sånn er det her også! Jo mer søvn, jo værre har jeg det på dagen [8D]

Back
Topp