Trenger inspirasjon til et gutterom til en 10 åring =)...

eg har ikje noke bilder...men ska styra paa md guttarommet t ein 12,13 aaring...pluss ein paa atten da....

ska setta oppeller

saaa data unna..og tv unna dn andra.....og tredje mann faar sovesofa!

ikea har jo kjempe fine inspirasjon.....at d blir litt gutta rom men samtidigt ungdomsrom....

ikje d at eg kan hjelpa t saamye...men eg holde paa aa surfe sjoel...hehe

har masse stilige bilder av de ,ettersom de drive med skteboarding osv...saa ska ha dei paa lerret osv......

jaja ikje mye eg kunne hjelpa md naa..men se paa ikea!

ORIGINAL: tanza

eg har ikje noke bilder...men ska styra paa md guttarommet t ein 12,13 aaring...pluss ein paa atten da....

ska setta oppeller

saaa data unna..og tv unna dn andra.....og tredje mann faar sovesofa!

ikea har jo kjempe fine inspirasjon.....at d blir litt gutta rom men samtidigt ungdomsrom....

ikje d at eg kan hjelpa t saamye...men eg holde paa aa surfe sjoel...hehe

har masse stilige bilder av de ,ettersom de drive med skteboarding osv...saa ska ha dei paa lerret osv......

jaja ikje mye eg kunne hjelpa md naa..men se paa ikea!

Vi har planer om å kjøpe den etasjesengen på bildet til venstre til guttungen. Synes den er superfin. Men vi er litt spente på om den er litt i høyeste laget... Husker ikke helt nå, men tror den måler 207cm i høyde... Det blir ikke særlig mye plass på toppen der da i et vanlig hus...?? Eller er dette ikke noe å bekymre seg over? Noen som vet?

uhm...eg bor i ett gammalt hus...og ganske hoegt unna tak her.....saa her ska d gaa fint...men hoertes jo kjempe hoegt ut....vet ikje ka saa e standard for hoyde ///..

LilleMusMei har laget et kjempekult rom til gutten sin på 8-9 år, skal se om jeg ikke finner bildene hun har lagt ut!

Vi har Tromsø-senga (den til høyre) til fostersønnen vår på 15. Den er høy! 
Men det er nok en vanesak å sove der. Veldig greit at det går ann å stå oppreist under. Han har en 2-seter sovesofa under, med bord og stol forann. Greit med sitteplasser til venner, uten at de trenger å sitte i sengetøyet...

Har desverre ingen bilder av hans rom, som stort sett ser ut som et rottereir!
Men jeg skal også pusse opp (igjen[8D]) rommene til mine fire store (jenter på 9,11 og 13 + gutt på 11) i sommer når fostersønnen vår flytter, så følger med denne tråden! Vil gjerne ha inspirasjon[:D]

ORIGINAL: Entil

Vi har Tromsø-senga (den til høyre) til fostersønnen vår på 15. Den er høy! 
Men det er nok en vanesak å sove der. Veldig greit at det går ann å stå oppreist under. Han har en 2-seter sovesofa under, med bord og stol forann. Greit med sitteplasser til venner, uten at de trenger å sitte i sengetøyet...

Har desverre ingen bilder av hans rom, som stort sett ser ut som et rottereir!
Men jeg skal også pusse opp (igjen[8D]) rommene til mine fire store (jenter på 9,11 og 13 + gutt på 11) i sommer når fostersønnen vår flytter, så følger med denne tråden! Vil gjerne ha inspirasjon[:D]

signerer denne... bare at det er min bror som har den...! En ting jeg bare vil legge til... fy som den knirker!![8D]

Entil og Bitzyh: Er det mulig for et barn å sitte/klatre opp i sengen uten å dunke seg i taket?...

ORIGINAL: Jippiya!

Entil og Bitzyh: Er det mulig for et barn å sitte/klatre opp i sengen uten å dunke seg i taket?...

Å klatre opp; ja, men det går ikke å sitte i den[8D]
Vi har en ganske høy fjærmadrass i den da.... Hadde nok kanskje vært bedre med en tynnere madrass...

Jeg får nesten litt klaustrofobi av å ligge der, så det er ikke langt opp til taket![8D]
Men når det er sagt, så ønsker faktisk de fleste av de andre ungene våre seg en sånn seng, så jeg tror nok den funker bra for barn/ungdommer[:)]

Back
Topp