Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Ja, hva pleier DU å ha på pizza'n din når du lager hjemmelaga pizza??
Her pleier det å bli det samme gamle, så kunne gjerne tenkt meg litt ny inspirasjon til hva som er godt på! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forhåndssteker du ikke bacon heller når du har det oppå osten??Vi legger alltid først tomatsaus og gulost.
Merker mange topper med ost på hjemmepizza og skjønner ikke helt den greiaer aldri slik man får den på pizzeria!
Etter ost legger vi løk, sopp, paprika, ananas og hjemmelaga kjøttboller med hvitløk og krydder.
Kan også legge på bacon, spennende pølsebiter eller kylling. Men legger man det over osten må man ikke forhåndssteke det da
Et annet fantastisk tips; legg pizzaen på grillen!! Mmmmm
Forhåndssteker du ikke bacon heller når du har det oppå osten??Er livredd for rå mat for tiden (gravid), så vil helst steke alt to ganger, haha!
Jeg har ei sånn steinplate som man egentlig skal bruke på grill (som er til pizza), går det an å bruke den i ovnen mon tro?
![]()
Takk for tips, da skal jeg prøve den plata neste gang!Vi bruker stenplate i ovnen ja, men må legges inn før ovnen blir varm ellers kan den sprekke
Vi steker aldri kjøttet før det er lagt på pizzaen, for det er mer enn nok å steke det i ovnen. Av og til blir det til og med svidd hehe. Tilpass med å bruke overvarme mot slutten om det trengs![]()