Trenger inspirasjon! *bildetråd*

*Lesehesten*

Elsker forumet
Vi skal selge rekkehuset vårt over påske og jeg trenger litt inspirasjon til hvordan jeg skal style det før fotografen kommer.

Noen tips i form av bilder av kjellerstue, bad, kjøkken og stue? Føler jeg har god kontroll på hva jeg skal gjøre på barnerommene og på vårt soverom.

Pleier man og style huset før man skal selge det ? Trodde bildene bare var sånn som folk hadde det hjemme..

hva med å bare se på annonser på finn.no?

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Pleier man og style huset før man skal selge det ? Trodde bildene bare var sånn som folk hadde det hjemme..

Åja husene blir stylet. En venninne av meg jobbet i et firma som drev med styling før salg. De hadde et lager med diverse møbler som brukte. Så det var ganske mange hus tilsalgs med like møbler[:D]

En kollega av meg hadde et vanvittig fint hus, type 10millioners klassen. De måtte leie inn malerier, og pynte opp med lys, blomster og you name it.

Svigers fikk beskjed om fjerne endel møbler sånn at det virket romsligere. Kjøkkenet måtte være strøkent, alt måtte fjernes fra benkeplaten tom kaffetrakteren måtte vekk[:D]

ser ofte på til salgsbilder, samme orkideen er 5-6 plasser i huset... flyttes med fotografen... først på toaletten, så på soverommet, så i stua, gangen osv...

Jeg ville tatt vekk litt møbler/ting så det ikke blir så fullt. Ville ha hatt enkle pynte gjenstander, gjerne blomster eller frukt fat. Ta ned personlige bilder.

Så enkelt som mulig.

Eg er utd. boligstylist[:)]
Alle personlige ting bør bort, alle bilder osv..rydde så klart. friske blomster... om mulig minst mulig ting/møbler, uten at det blir tomt, sånn at rommenen ser så stor ut som mulig..mykje lys..

Lykke til[:)]

Back
Topp