Trenger hjelp!

.lillevims

Elsker forumet
Hva har dere klærene til barna i? Jeg vil ha noe praktisk, må være plass til klær til 2 jenter!
Ikke sånne stellekommoder å sånt..

Noen som vil vise meg eller har et godt tips? [:)]

Jeg har en komode på badet med body, pysj, stømpebukser, sokker og alt av undertøy. Guttene mine har ei skuff hver og det har funket bra. Har også kommoder på rommene dems. For oss funker det, men vet ikke helt om det er det mest praktiske ;) Vi klarer oss med det i alle fall [:D]

eg har klærna i en egen kommode på rommet (ikkje stellekommoden) og bleier og div i stellekommoden.. funker bra det for meg.. [:D]

Klærne til storebror ligger i ett skap på rommet hans. Har ligget der hele tida. Klærne til babyen ligger i det gamle skatollet mitt på soverommet vårt:) Er 3 skuffer i den. Også skal det ligge litt skiftetøy i skapet på badet over stellemadrassen:)
Etterhvert skal babyens klær over i skapet til storebror. Er noen skuffer der med mine klær som jeg skal kvitte meg med. Men så lenge babyen skal sove hos oss en god stund så er det lettere at klærne hans/hennes ligger på vårt rom..

ORIGINAL: .lillevims

Hva har dere klærene til barna i? Jeg vil ha noe praktisk, må være plass til klær til 2 jenter!

Har en kommode til det. I tillegg har vi et klesskap i gangen med "hengetøy".

Anbefaler Malm kommodene fra Ikea, for de er nette med utrolig god plass i. Dype og store skuffer.

ORIGINAL: bambina85

ORIGINAL: .lillevims

Har en kommode til det. I tillegg har vi et klesskap i gangen med "hengetøy".

Anbefaler Malm kommodene fra Ikea, for de er nette med utrolig god plass i. Dype og store skuffer.

sign. malm kommodene er supre[:D] så er de billige+ ser bra ut også[8D]

Back
Topp