Trenger hjelp....

Bænken

Glad i forumet
HJELP........

Jeg har et mega problem!!!

Skal i et bryllup i slutten av april, der mannen min er forlover..
Jeg er da i slutten av uke 28..
Å her kommer problemet mitt, hva i huleste svart skogen skal jeg ha på meg [&:]
Jeg er ei stor dame fra før av ( altså str XL - 50 ) å nå begynner jeg å få go mage også og større blir jeg
innen den tid.. Så tipper jeg må opp 1-2 str. det kjekke er jo at klær i denne str er romslige. men hvor finner jeg de?
Har prøvd å lete litt på nett men har ikke funnet så mye [:(]
Vi har ZIZZI her men de har så si ingen kjoler [8D] å siden mannen min er forlover så har jeg jo lyst til å se ordentlig ut selv
om jeg er gravid..
Bor uten for bergen men føler jeg leter litt i blinde [&:]

Er det noen der ute som kanskje kunne ha hjulpet meg og kommer med noen tipps eller råd?

Ingen butikk i nærheten med store str?Er jo masse fint selv om en er stor!
Ingen du kjenner som er flinke å sy da?

Så litt på laradoute nå, ser ut som dem har masse fint og store str!
Prøv å google litt!

Er nok ikke neon butikker i nærområdet som jeg vet om.
Å få sydd koster for mye.. har helst ikke tenkt å bruke en formue på kjolen [8D]
Har googlet en del men vet ikke om jeg tørr å bestille via nett, vil helst prøve tøyet før jeg kjøper noe. Å en god del av
kjolene jeg har sett må jeg så høyt opp i str får å få plass til magen at den vil ikke bli fin på resten av kroppen [8D]
Får det siste jeg vil er at det ser ut som om jeg har en strisekk på meg [8D]

Men må det være kjole da?
Kan jo kanskje være litt enklere med kjole og en fin topp/bluse?
Tunika og strømpebukse og noen fine sko?
Kan jo pynte opp masse med noen fine smykker, hårpynt å slik![:)]

I Bergen sentrum er det jo hvertfall en butikk med bare gravideklær, har ikke vært inne der selv enda så vet ikke om de har mye kjoler, men verdt å forsøke.
Gjetter at de sikkert har bra utvalg siden de spesialiserer seg på gravideklær så da antar jeg de sikkert har de fleste størrelser.

Husker ikke hva den heter, men ligger i John Smørsgate.

Takk for tippsene [:D] får dra med meg svigermor inn til by`n en dag.
Er så lite kjent i selve sentrum [8D] trønder i bergen [8D] ikke så enkelt hehe [;)]
Så da er det kjekt å ha ei svigermor som vet hvor ALLE gater er [:D]

Vil helst ha kjole siden mannen min er forlover. men sefølgelig vis det ikke er mulig og finne noe så må jeg jo velge noe annet.
Men når det kommer til to delt er det 10 ganger mer kresen [8D] så er ikke enkelt.
Er sikker på at mannen min er KJEMPE glad for at han er på sjøen når jeg skal handle klær [8D] hehe

Jeg sliter med samme problemet.
Bruker vanligvis størrelse 52-54.
Skal i bryllup den 12 juni, så da er det jo bare 5-6 uker igjen til fødselen.

Har du sjekket Ellos?

ja men kan ikke si jeg har funnet noe jeg liker. å er litt kresen av meg så vil helst prøve klærene får å se om det kler meg\ser bra ut før jeg kjøper noe.. [8D]

Men fant en butikk i bergen her i sted så har en knapp på den... "håper" skal prøve og huske å skrive ned navnet på butikken til i morgen [:D]

Jeg har hørt at det skal ligge en butikk med stormote i nærheten av fisketorget eller noe sånt.
Den heter visst Elisa eller noe i den duren.

Back
Topp