trenger hjelp....

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
bare lurte på om det var noen flere lambi koder der ute som jeg kunne få[:D]

lambi kodene står på baksiden av plasten på lambi tørkerull eller toalettpapir[;)]

takktakk da blir jeg så gla[:D]

ingen flere???

YXQX3YTW4

ORIGINAL: Lissyjane

Du får ta deg en tur på butikken og sjekke under pakkene[8D]

man må åpne pakkene for å se kodene. står på innsiden av plasten. bak der det står "LAMBIKODE"

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

YXQX3YTW4

hm den var visst brukt allerede den[&o]tipper kanskje det er noen som følger med på trådene mine og rapper de som blir lagt ut her[&o]

så visst det er noen flere som har koder hjemme så  please send de på pm til meg[:)]

tusen takk til alle dere som gidder og titte i skapet etter kode til meg[:D][:D]

hm 143 klikk på tråden min og ingen flere som  har lambi koder til meg?

ORIGINAL: tigerguttimagen

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

YXQX3YTW4

hm den var visst brukt allerede den[&o]tipper kanskje det er noen som følger med på trådene mine og rapper de som blir lagt ut her[&o]

så visst det er noen flere som har koder hjemme så  please send de på pm til meg[:)]

tusen takk til alle dere som gidder og titte i skapet etter kode til meg[:D][:D]

Det var dumt. kjøpte jo dopapiret i sted. da må det være noe slue tyver her....

ja må være det...eller kanskje noen som har finni en snedig måte og lure til seg koden uten og ødelegge plasten på butikken[8D]

men kanskje noen andre har en kode eller to til meg??

kan jo tipse alle om at på obs får du lambi special edition tørk- og toalett papir til 20 kr nå....og det er billig![:D]

Back
Topp