Jeg og kjæresten ble uventet gravid selv om at jeg gikk på p-piller. Jeg er 4+4 i dag og har 4 gutter fra før av. Kjæresten min vil at jeg skal ta abort fordi han vil ikke at denne babyen skal hindre han i å bli kjent med guttene mine, og vil ikke sette denne babyen først. Han skal også studere i 14 mnd fra og med januar. (I London) Han vil veldig gjerne ha barn med meg, men nå er aldeles ikke den beste tiden. Han sier at om jeg absolutt vil ha det, så kommer han ikke til å studere, men han kommer til å holde det mot meg i det lange løp, og sier da at det blir opp til meg å gjøre han lykkelig og bare "ta imot" kjeft i fremtiden fordi at han ikke får studere. Jeg er veldig imot abort (for meg selv, i min kropp) og har mistet tre ganger før, så jeg vet hvor vondt det er. Han sier at det kommer til å bli verdt det å vente. Og at han kan gi meg barn senere, og at han vil studere så han kan gi meg og familien vår et veldig godt liv i motsetning til et vanlig liv.
Han vil også at vi skal dra til lege/gynekolog så fort som mulig for å være sikker på at det går bra med meg, og at graviditeten ikke skader meg på noen måte.
Tanker? Meninger? Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?
(Jeg syns det er vanskelig å tenke klart pga. hormonene og fordi jeg nå har vært 1 uke uten antidepressiva'ene mine)
Han vil også at vi skal dra til lege/gynekolog så fort som mulig for å være sikker på at det går bra med meg, og at graviditeten ikke skader meg på noen måte.
Tanker? Meninger? Hva hadde dere gjort i denne situasjonen?
(Jeg syns det er vanskelig å tenke klart pga. hormonene og fordi jeg nå har vært 1 uke uten antidepressiva'ene mine)