Trenger hjelp..

Mammatilgull

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg fjernet spiralen min 15.10 og hadde bare en liten blødning rett etter. Så fikk jeg EL-slim og stikkinger 24.10, men fikk ikke tatt noen El-test. Tirsdag 29. fikk jeg tatt El-test og den var sterk, men ikke positiv. Testene etter ble svakere og svakere. Så konklusjon er jo El en gang mellom 24. Og 29.,men ellers blir alt kun gjetning. Begynte å få positiv gtest (svaaaaak) nå på fredag, og den har sakte økt til en svak, men tydelig rosa strek. Alle tester vanlig test. Men i dag ville jeg ha tydelig strek:hilarious::banghead:Så jeg kjøpte tidligtest, ventet 5 timer med å gå på do, og under er resultatet.

Så til spørsmålet ; er ikke denne veldig svak til å være tidligtest? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_20191113_004350.jpg
    IMG_20191113_004350.jpg
    12,8 KB · Visninger: 59
Denne ble tatt på søndag og er vanlig test. Hadde tørket litt, så var så vidt litt sterkere innenfor tiden (mer solid strek).
 

Vedlegg

  • IMG_20191110_064413.jpg
    IMG_20191110_064413.jpg
    19,1 KB · Visninger: 39
Denne ble tatt på søndag og er vanlig test. Hadde tørket litt, så var så vidt litt sterkere innenfor tiden (mer solid strek).

Den er jo positiv? Skjønner ikke problemet, du er jo gravid! Gratulerer :D svak strek betyr jo gravid det også!:)
 
Den er jo positiv? Skjønner ikke problemet, du er jo gravid! Gratulerer :D svak strek betyr jo gravid det også!:)

Haha, ja, er bare blitt sååå opphengt i den skumle kjemiske at jeg er blitt helt tullerusk. Venter liksom på den knallsterke streken :smiley-ashamed008
 
Og takk forresten :woot:

Ja det er jo derfor det egentlig er anbefalt å vente til ikm med å teste. Men enn så lenge er du jo gravid :D her fikk jeg bare helt blendahvite tester fram til ikm, jeg holdt på å klikke :p
 
Den er jo veldig positiv da:) på torsdag tok jeg en vanlig test kunne lett se streken mens tidlig testen ble så si negativ:hungover: du er hvertfall gravid :smiley-bounce016
 
Ja det er jo derfor det egentlig er anbefalt å vente til ikm med å teste. Men enn så lenge er du jo gravid :D her fikk jeg bare helt blendahvite tester fram til ikm, jeg holdt på å klikke :p

Er 17 dpo, testen ble tatt 16 dpo og følte derfor at en sånn tidligtest burde vært sterkere :confused013
 
Er 17 dpo, testen ble tatt 16 dpo og følte derfor at en sånn tidligtest burde vært sterkere :confused013

Skjønner det. MEN:
1) du vet jo ikke når du hadde EL. Kan godt hende du ikke er så mange dpo som du tror.
2) det er individuelt hvor mye hcg man produserer.
3) jeg fikk aldri positiv tidligtest, bare positiv vanlig på ikm :p
Føles som "alle" får sterke tester tidlig, men jeg tror nok de fleste får positiv nærmere ikm egentlig:) Syns dog ikke din test var så svak jeg. Den hadde sikkert slått ut på digital :)
 
Den er jo veldig positiv da:) på torsdag tok jeg en vanlig test kunne lett se streken mens tidlig testen ble så si negativ:hungover: du er hvertfall gravid :smiley-bounce016

Den er kanskje det :confused004 Da jeg var gravid med førstemann og testet på ca lik tid, ble streken knallsterk, så har liksom den testen i bakhodet :hilarious:
 

Vedlegg

  • 729AAD09-DFD2-45DC-979A-71795F57B63C.jpeg
    729AAD09-DFD2-45DC-979A-71795F57B63C.jpeg
    21 KB · Visninger: 26
Skjønner det. MEN:
1) du vet jo ikke når du hadde EL. Kan godt hende du ikke er så mange dpo som du tror.
2) det er individuelt hvor mye hcg man produserer.
3) jeg fikk aldri positiv tidligtest, bare positiv vanlig på ikm :p
Føles som "alle" får sterke tester tidlig, men jeg tror nok de fleste får positiv nærmere ikm egentlig:) Syns dog ikke din test var så svak jeg. Den hadde sikkert slått ut på digital :)

Takk :) Ja, du har jo rett mtp dpo, den kan være pluss/minus hva jeg har "satset på". Jeg hadde bare inntrykk av at alle fikk supersterke tidligtest, så det var godt å høre. Den var kanskje ikke så svak, jeg bare forventet å se noe sterkere :hilarious::hilarious:Tusen takk for beroligende ord, da kan jeg puste med magen igjen :shy:
 
Den er kanskje det :confused004 Da jeg var gravid med førstemann og testet på ca lik tid, ble streken knallsterk, så har liksom den testen i bakhodet :hilarious:

forstår den, er jo lett å sammenligne med tidligere :) men som jeg forstår har du ikke helt kontroll på når EL var. jeg hadde hvertfall ikke bekymret meg :happy:
 
forstår den, er jo lett å sammenligne med tidligere :) men som jeg forstår har du ikke helt kontroll på når EL var. jeg hadde hvertfall ikke bekymret meg :happy:

Da prøver jeg å slå meg til ro med det :D Hadde helt glemt all denne usikkerheten en har i begynnelsen :banghead:Er jo til å bli sprø av :shy:
 
Takk :) Ja, du har jo rett mtp dpo, den kan være pluss/minus hva jeg har "satset på". Jeg hadde bare inntrykk av at alle fikk supersterke tidligtest, så det var godt å høre. Den var kanskje ikke så svak, jeg bare forventet å se noe sterkere :hilarious::hilarious:Tusen takk for beroligende ord, da kan jeg puste med magen igjen :shy:


Ja, det er det som er det skumle med å henge rundt på nettet mens man venter..blir jo helt koko!:p jeg hadde også forventa tidligere positiv og tidligere sterk test, men så leste jeg litt inne på ivf-forum og der får man jo typ ikke lov til å teste før 16 dpo. Og det er jo en grunn til det :p

Kos deg og nyt nå :D <3
 
Ja, det er det som er det skumle med å henge rundt på nettet mens man venter..blir jo helt koko!:p jeg hadde også forventa tidligere positiv og tidligere sterk test, men så leste jeg litt inne på ivf-forum og der får man jo typ ikke lov til å teste før 16 dpo. Og det er jo en grunn til det :p

Kos deg og nyt nå :D <3

Ja, jeg merker jo at jeg har blitt veldig påvirket av å henge inne på "vi som prøver" i alle fall :hilarious:Tusen takk:Heartred
 
Da prøver jeg å slå meg til ro med det :D Hadde helt glemt all denne usikkerheten en har i begynnelsen :banghead:Er jo til å bli sprø av :shy:


Om du ikke klarer å slå deg til ro kan du ta digital eller blodprøve hos legen :Heartred
I Kine, er redd for å se blod hver gang jeg skal på do:hilarious:
 
Denne gangen fikk ikke jeg positiv før ikm, testet morgen og kveld med ebay tester fra ca 8 dpo men fikk blank hver gang.

Med mye pms symptomer venta jeg tanta når som helst på ikm, da jeg kom hjem fra jobb tok jeg en test bare for å være sikker å den var jaggu positiv :hilarious:

svak men uten tvil, tror folk produserer variert med hcg, også forskjellig mellom graviditet til graviditet.
 
Back
Topp